اخبار داغ

گفتگو با نفر اول مسابقه هوش برتر؛

مشوق اصلی من همسرم بود/رمز موفقیتم توکل بر خدا است/توصیه می کنم جوانان زود ازدواج کنند

مشوق اصلی من همسرم بود/رمز موفقیتم توکل بر خدا است/توصیه می کنم جوانان زود ازدواج کنند
محمد محرابی نسب جوان نخبه بجنوردی شب گذشته در مسابقه هوش برتر که از شبکه نسیم پخش می شد نفر اول شد و افتخاری دیگر برای بجنورد آفرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بجنا؛ محمد محرابی نسب ، ۲۵ سالمه و اهل بجنورد ، مقطع لیسانس رو تو رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت و فوق لیسانس رو تو رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف گذرانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجنا, بجنا,

محمد محرابی نسب نفر اول سابقه هوش برتر در گفتگو با خبرنگار بجنا، درباره نحوه آشنایی با مسابقه هوش برتر،گفت: سری قبلی مسابقه رو از تلویزیون تماشا کردم، و احساس کردم که توانایی شرکت تو مسابقه رو دارم، و تصمیم گرفتم توی سری جدید مسابقه ثبت نام کنم.

, بجنا,

وی افزود: در مرحله اول 4700 نفر واسه آزمون اینترنتی مسابقه ثبت نام کردند، که پس از طی دو مرحله آزمون، 128 نفر برای شرکت در مسابقه انتخاب شدند، این 128 نفر در 4 گروه 32 نفره رقابت کردند و در نهایت 16 نفر به دور نهایی صعود کردند.

,

, ,

وی با بیان اینکه مشوق اصلی من برای حضور در مسابقه همسرم بود، اظهار کرد: مشوق اصلی من برای شرکت در مسابقه در درجه اول همسرم بود که پا به پای من تمرین کرد و همیشه در هنگام ضبط تلویزیونی مسابقات، در محل ضبط حضور داشت و بهم انگیزه می داد، ضمن اینکه خانواده ام و خانواده همسرم هم انگیزه زیادی برای شرکت در مسابقه بهم می دادند.

,

محرابی نسب درباره افتخارات خودش به خبرنگار ما،گفت:رتبه ۹ کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع،رتبه ۴و۱۰ کنکور کارشناسی ارشد مدیریت رو دارم.

,

وی تصریح کرد: هدفم از شرکت تو این مسابقه تجربه یه چالش جدید و هیجان انگیز، و محک زدن اطلاعات و توانایی خودم بود.

,

, ,

این نخبه بجنوردی اضافه کرد: در حال حاضر دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف ، و مشغول انجام کارهای پایان نامه ام هستم.

,

محرابی نسب درباره ازدواجش، گفت: از تصمیمی که برای ازدواج گرفتم کاملا راضی هستم، و به همراه همسرم زندگی خوب و آرومی رو داریم، به افراد همسن و سال خودم هم توصیه می کنم که اگه قصد ازدواج دارند این کار رو زودتر و تو سنین پایین تر انجام بدند.

,

, ,

نفر اول مسابقه هوش برتر رمز موفقیت خودش را اعتماد به نفس، تلاش و از همه مهمتر توکل بر خدا می داند.

,

وی در پایان گفت: مسابقه هوش برتر تونسته فضایی رو فراهم کنه برای اون افرادی که احساس میکنن از تواناییهای ذهنی بالایی برخوردارند، تا بتونند با شرکت در این مسابقه خودشان را محک بزنند، در اینجا لازم می دانم تشکر ویژه از جناب آقای پورمقیمی کارگردان محترم مسابقه داشته باشم که ایده این مسابقه رو عملی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه