اخبار داغ

سریال «شهرزاد» حلال ساخته شده است؟

سریال «شهرزاد» حلال ساخته شده است؟
حسن فتحی اگر برای شعور مخاطبانش احترام قائل باشد، تولید را متوقف می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصرایران، وی ادامه داد: من خواستار این هستم شفاف سازی مالی صورت بگیرد و برای احترام به شعور مردم تولید این سریال متوقف شود. یا اگر دوستان دغدغه فرهنگ دارند، رایگان کار کنند، اما الان همه حقوق هایشان را دریافت کرده و کار را به جلو هدایت می‌کنند که این درست نیست و باید صبر کنند تا امامی بیاید و به ابهامات پاسخ دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضوی اظهار داشت: «شهرزاد 2»، بدون اجازه من در حال تولید است و اگر حسن فتحی ذره ای برای شعور مخاطب احترام قائل باشد، کار تولید را متوقف می‌کند، چون شهرزاد نان شب مردم نیست و عواملش می توانند کمی صبر کنند؛ ولی متاسفانه خیلی عجله دارند و من علت این شتاب در ساخت سریال را نمی‌فهمم و معلوم نیست که چه چیزی را می‌خواهند از مردم پنهان کنند. 

,

وی عنوان کرد: بر حسب رفاقت شکایت نکردم. عوامل فکر می‌کنند که مردم متوجه نیستند، اما شفاف سازی این مورد از هر چیزی در خصوص این سریال برای مردم مهم‌تر است و اتفاقی نمی‌افتد اگر دو ماه دیرتر سریال عرضه شود. 

,

این تهیه‌کننده ادامه داد: اگر پول‌هایی که الان دارد خرج می‌شود، به اتمام برسد و تا آن زمان امامی بازنگشته باشد، عوامل می‌خواهند چه کنند، پس بهتر است کمی صبر داشته باشند. 

,

این سرمایه گذار در خصوص چگونگی تامین سرمایه «شهرزاد» در بخشی که خودش سرمایه گذاری کرده، اظهار داشت: من مدیر عامل یک مجموعه اقتصادی هستم که آن مجموعه از سی سال پیش از من کار می‌کرده است و پدرم سی سال پیش کارخانه تولید تجهیزات استودیوها را داشت که اغلب وسایل استودیوهای سازمان صدا و سیما از این کارخانه است. استودیو داخل برج میلاد هم از طراحی ما بوده و الان هم در زمینه سینماهای سیار کار می‌کنم. 

,

وی در خصوص کار محمد امامی گفت: من از وی اطلاعات دقیقی ندارم و حدود پنج سال است که اسمش را می شنوم، اما می دانم که در گذشته در زمینه نساجی کار می‌کرده است. 

,

رضوی در خصوص مجوز «شهرزاد» برای ادامه تولیدش گفت: من نمی‌دانم ارشاد چگونه اجازه داده که کاری بدون حضور تهیه‌کننده‌اش ساخته شود؛ چون تهیه‌کننده مسئول فیلم است و من هم هرچه می‌گویم صبر کنید کسی پاسخگو نیست و اصرارشان برای تولید را نمی‌فهمم. من نخواستم در «شهرزاد 2» باشم و گفتم که سهم من را بخرید، اما آنان حتی این کار را هم نکردند. 

,

این تهیه‌کننده گفت: تهیه کننده یک اثر مسئول است و من نمی‌فهمم که منابع تامین بودجه فیلم از کجا آمده است، قطعا اگر صبر کنند تا خود امامی بیاید او توضیح خواهد داد. 

,

وی در پایان گفت: من خیلی صبر کرده‌ام؛ ولی اگر این روند ادامه پیدا کند، جلوی کار را خواهم گرفت. من صبر کرده‌ام؛ اما اگر ببینم به مخاطب بی‌احترامی می‌شود جلوی کار را می‌گیرم و با مدارکی هم که موجود است، توانایی این کار را دارم. 

,

گفتنی است؛ در برخی از اخبار منتشر شده این ادعا وجود دارد که بخشی از هزینه‌های ساخت این سریال از صندوق رفاه فرهنگیان تامین شده و تعدادی از خبرنگاران تا زمان شفاف سازی مالی این سریال تقاضای توقف تولید فصل دوم را داشتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه