اخبار داغ

ماموستاتوفیق قربانی:

هفته وحدت راهکار عملی برای همبستگی مسلمانان و دوری از تفرقه است

هفته وحدت راهکار عملی برای همبستگی مسلمانان و دوری از تفرقه است
امام جمعه کامیاران گفت: اتحاد ملت بزرگ ایران الگوئی مثال زدنی در میان دیگر ممالک بوده وهست و در واقع الگوئی زیبا و عملی برای توجه به فرامین دین مبین اسلام و سیره نبی مکرم اسلام می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ امام جمعه کامیاران پیامبر اسلام را رحمتی کامل برای تمام مخلوقات نامید و وحدت مذاهب اسلامی را از عوامل پیروزی مسلمانان و شکست دشمنان دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

ماموستا توفیق قربانی صبح امروز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک حلول ماه ربیع اظهار داشت: طبق آیات قرآن پیامبر اکرم(ص) به عنوان رهبر جامعه مسلمین شایان اطاعت می باشد و براین اساس اطاعت از ایشان اطاعت از خداوند می باشد.

,

وی افزود: اطاعت و پشتیبانی از فرامین رهبرمسلمانان از واجبات است و باید در راستای عمل به شرایع و شریعت اسلامی اقدام کرد تا مملکت اسلامی با وحدت و یگانگی بتواند عوامل تفرقه را از میان برداشته و به سوی اهداف عالیه نظام اسلامی گام برداشت.

,

امام جمعه کامیاران وحدت موجود در میان مسلمانان را بسیار مستحکم توصیف نمود وگفت: با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) دو روایت درباره میلاد پیامبر به روایتی اتحاد بخش تبدیل شد و هفته وحدت به راهکاری عملی و موثر برای چنگ زدن به ریسمان الهی، همبستگی مسلمانان و دوری از تفرقه تبدیل شد.

,

ماموستا قربانی اضافه کرد: اتحاد ملت بزرگ ایران الگوئی مثال زدنی در میان دیگر ممالک بوده وهست و در واقع الگوئی زیبا و عملی برای توجه به فرامین دین مبین اسلام و سیره نبی مکرم اسلام می باشد.     

,

امام جمعه کامیاران در پایان این گفت وگو با اشاره به نشست شورای هماهنگی شهرستان درباره برنامه های هفته وحدت خاطرنشان کرد: میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) بانی وحدت و حفظ شعائر اسلامی است و شرکت در مراسم های مولودی خوانی و برجسته نمودن ویژگی های شخصیتی نبی مکرم اسلام از امور معروف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه