اخبار داغ

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:

همکاری دستگاه های اجرایی فروش لباس های تاناکورا را ریشه کن می کند/ شهرداری فضا را در اختیار فروشندگان تاناکورا گذاشته است

همکاری دستگاه های اجرایی فروش لباس های تاناکورا را ریشه کن می کند/ شهرداری فضا را در اختیار فروشندگان تاناکورا گذاشته است
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: لباس های تاناکورا نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا امیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا,  اظهار داشت: با توجه به ابعاد گسترده قاچاق در جامعه پلیس نمی تواند همه موارد قاچاق را پیگیری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, غلامرضا امیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار  , موج رسا, ,  اظهار داشت: با توجه به ابعاد گسترده قاچاق در جامعه پلیس نمی تواند همه موارد قاچاق را پیگیری کند.,

وی با اشاره به اینکه قاچاق پدیده ای مضموم در جامعه محسوب می شود، تصریح کرد: پلیس حداکثر تلاش خود را برای مقابله با پدیده قاچاق انجام می دهد.

,

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این راستا مامویت های مختلفی از سوی پلیس در استان انجام می شود، افزود: مقابله با این پدیده نیازمند عزم عمومی و دستگاه های مرتبط در این زمینه است.

,

امیدی بر ضرورت مقابله با پدیده لباس های تاناکورا فروشی نیز تاکید کرد و گفت: پلیس در کنار سایر دستگاه های اجرایی مرتبط در این زمینه به دنبال جمع آوری این موضوع در زنجان است.

,

وی خاطرنشان کرد: در موضوع لباس های تاناکورا نیز عامل فروش مشخص نیست و ضروری است نسبت به این پدیده نیز توجه شود.

,

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به استفاده پلیس از همه ظرفیت با معضلات اجتماعی و اقتصادی، گفت: ریشه کنی کالاهای قاچاق و لباس های تاناکورا نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی است.

,

امیدی با بیان اینکه پلیس در مرحله نخست تذکر می دهد و سپس وارد عمل می شود، افزود: تلاش می شود تا این معضل در زنجان ریشه کن شود.

,

, ,

وی بر ضرورت همکاری شهرداری که فضای لازم را در اختیار فروشندگان تاناکورا گذاشته است، تاکید کرد و گفت: این موضوع موجب شده تا این قشر آزادانه خرید و فروش کنند.

,

گفتنی است، بازار پوشاک مستعمل موسوم به تاناکورا از چند سال گذشته در شهر زنجان فعالیت خود را آغاز کرده است و به دلیل عدم مقابله با این پدیده، هنوز هم ادامه دارد.

,

کافی است روزهای جمعه سری به جمعه بازار زنجان بزنی و صف های طولانی مردم را برای خرید از لباس های تاناکورا مشاهده کنید، علیرغم هشدار دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص آلوده بودن لباس های مستعمل و ایجاد مشکلات برای شهروندان، به نظر عزمی برای جمع آوری این پدیده در زنجان وجود ندارد.

,

لباس هایی با نام تاناکورا در بازار پوشاک ایران اقتصاد حوزه کشورهای دیگر  بخصوص شرق آسیا را شکوفا و اقتصاد پوشاک کشور به حاشیه کشیده شود.

,

تاناکورا لباس هایی با مدل های متنوع و در عین حال غیر ایرانی، مدل هایی که شاید به مذاق خیلی ها خوش می آید ولی در باطنش هزاران مشکل و چالش دارد و این خریدها به نوبه خود نقش بسزایی درضربه زدن به سلامتی و همچنین اقتصاد جامعه ایران ایفا می کند.

,

در زنجان نیز محل مناسبی برای حضور کردها و فروش لباس تاناکورا مهیا شده است و هیچ دستگاهی سهم خود را برای جمع آوری این پدیده ادا نمی کند این در حالی است که در بسیاری از استان های کشور این معضل ریشه کن شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه