شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: استان خراسان رضوی
ساعت: 13:43 منتشر شده در مورخ: 1395/09/21 شناسه خبر: 973994
ارائه‌دهنده «دکترین انتی مارکتینگ»:
با رواج مصرف‌گرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار را از بین برده‌ایم
ارائه‌دهنده دکترین انتی مارکتینگ گفت: خلق نیاز غیرمعمول، تحریک تقاضا، رواج مصرف‌گرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار منافات دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، اسرافیل شیرازی ارائه‌دهنده دکترین انتی مارکتینگ در همایش بررسی جایگاه آموزه‌های علم بازاریابی در اقتصاد مقاومتی و منافع ملی در دانشگاه اقبال لاهوری عصر شنبه اظهار داشت: مدیریت مصرف بهترین گزینه عینی سازی اقتصاد مقاومتی در لایه‌های اجتماعی به شکل ساده است.

وی با اشراه به اینکه اقتصاد مقاومتی در آرمانی‌ترین شرایط تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است، افزود: اقتصاد مقاومتی شناسایی و کنترل تهدیدها و مواضع فشار اقتصادی در شرایطی که کشوری مجاز به صادرات و واردات کالا نیست خواهد بود.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم افزود: خلق نیاز غیرمعمول، تحریک تقاضا، رواج مصرف‌گرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار منافات دارد.

شیرازی بیان داشت: توسعه با تقویت تولید کالای داخلی و ملی و حذف دلالی و فساد از ساختار اقتصادی و تعقیب مؤلفه‌های مندرج در تئوری اقتصاد مقاومتی محقق شدنی است.

وی ادامه داد: انتی مارکتینگ با ارائه تکنیک‌های مدرن عرضه و تقاضا این فرصت را ایجاد می‌کند تا تعادل بین صنایع مختلف و تولیدکنندگان کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی ایجاد گردد که ماحصل آن افزایش تولید ملی و مصرف طبیعی کالا در جامعه به‌منظور تحقق توسعه کشوراست.

گفتنی است به دلیل مباحث گسترده در بررسی جایگاه آموزه‌های علم بازاریابی در منافع ملی و برنامه اقتصاد مقاومتی و نتیجه‌گیری عملی در این زمینه نشست تخصصی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

http://dana.ir/973994
ارسال نظر
نظرات
کانال خبرگزاری دانا خبرفوری_صفحات_داخلی منهاج TV _ داخلی نیشگون نیوز سلام_صفحات_داخلی
Page Generated in 0/0246 sec