اخبار داغ

ارائه‌دهنده «دکترین انتی مارکتینگ»:

با رواج مصرف‌گرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار را از بین برده‌ایم

با رواج مصرف‌گرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار را از بین برده‌ایم
ارائه‌دهنده دکترین انتی مارکتینگ گفت: خلق نیاز غیرمعمول، تحریک تقاضا، رواج مصرف‌گرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار منافات دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، اسرافیل شیرازی ارائه‌دهنده دکترین انتی مارکتینگ در همایش بررسی جایگاه آموزه‌های علم بازاریابی در اقتصاد مقاومتی و منافع ملی در دانشگاه اقبال لاهوری عصر شنبه اظهار داشت: مدیریت مصرف بهترین گزینه عینی سازی اقتصاد مقاومتی در لایه‌های اجتماعی به شکل ساده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

وی با اشراه به اینکه اقتصاد مقاومتی در آرمانی‌ترین شرایط تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است، افزود: اقتصاد مقاومتی شناسایی و کنترل تهدیدها و مواضع فشار اقتصادی در شرایطی که کشوری مجاز به صادرات و واردات کالا نیست خواهد بود.

,

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم افزود: خلق نیاز غیرمعمول، تحریک تقاضا، رواج مصرف‌گرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار منافات دارد.

,

شیرازی بیان داشت: توسعه با تقویت تولید کالای داخلی و ملی و حذف دلالی و فساد از ساختار اقتصادی و تعقیب مؤلفه‌های مندرج در تئوری اقتصاد مقاومتی محقق شدنی است.

,

وی ادامه داد: انتی مارکتینگ با ارائه تکنیک‌های مدرن عرضه و تقاضا این فرصت را ایجاد می‌کند تا تعادل بین صنایع مختلف و تولیدکنندگان کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی ایجاد گردد که ماحصل آن افزایش تولید ملی و مصرف طبیعی کالا در جامعه به‌منظور تحقق توسعه کشوراست.

,

گفتنی است به دلیل مباحث گسترده در بررسی جایگاه آموزه‌های علم بازاریابی در منافع ملی و برنامه اقتصاد مقاومتی و نتیجه‌گیری عملی در این زمینه نشست تخصصی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه