اخبار داغ

دبیر شورای روحانیت اهل سنت بندرلنگه:

پیام اصلی هفته وحدت برادری و مهربانی/ گروه‌های تکفیری ابزاری دشمنان اسلام برای بدنام کردن دین اسلام است

پیام اصلی هفته وحدت برادری و مهربانی/ گروه‌های تکفیری ابزاری دشمنان اسلام برای بدنام کردن دین اسلام است
دبیر شورای روحانیت اهل سنت شهرستان بندرلنگه گفت:پیام اصلی وحدت، ایجاد قوت برادری و انسجام وحدت و مهربانی برای همه جهان اسلام بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر دبیر شورای روحانیت اهل سنت شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته وحدت در گفتگو با مروارید نیوز گفت: با تدابیر و اندیشه امام راحل از 12 ربیع‌الاول که مصادف است با میلاد رسول اکرم (ص) به روایت اهل سنت تا 17 ربیع‌الاول به روایت اهل تشیع هفته وحدت نام‌گذاری نمودند که در این هفته برنامه‌های و راهکارهای وحدت و وحدت مداری ر تبیین می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گفتگو با مروارید نیوز ,

 

,

وی افزود: پیام اصلی وحدت، ایجاد قوت برادری و انسجام وحدت و مهربانی برای همه جهان اسلام بوده است.

,

 

,

دبیر شورای روحانیت اهل سنت شهرستان بندرلنگه به تأثیرات وحدت در جامعه اشاره کرد و بیان کرد: وحدت در تمام عرصه‌ها، اعم از سیاست، فرهنگ و اجتماع نقش بسزایی دارد و اگر ما خواهان رشد و پیشرفت در جامعه هستیم باید در مسئله وحدت اتمام ویژه‌ای داشته باشیم. چراکه هر جای که بشریت پیشرفت داشته است در پشت آن وحدت احزاب، گروه‌ها و مذاهب وجود دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی را در اقتدار کامل می‌بینیم نشاءت گرفته از تدابیر مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت در بین مذاهب و اقوام است که با اندیشه‌ها و تفکرات مختلف یک هدف را دنبال می‌کنند.

,

 

,

امام‌جمعه بندر چارک به جنایت‌های داعش و گروه‌های تکفیری بانام اسلام اشاره کرد و گفت: امروزه گروه‌های تکفیری که به نام اسلام دارند تیشه به ریشه اسلام می‌زنند این‌ها تشکل‌های هستند که دشمنان اسلام برای بدنام کردن دین اسلام ساخته‌اند.

,

 

,

شیخ مسعود راهبر افزود: دین اسلام در دیدگان چشم بشریت پیام‌آور صلح و دوستی است و کشورهای غربی می‌دیدن رشد و پیشرفت دین اسلام را در مقابل ادیان دیگر و شاهد بودیم روزانه 100 ها نفر به دین اسلام روی میاوردند اما دشمن با ساختن داعش و قرار دادن آن در دامن اسلام در حال انجام جنایت‌های غیرانسانی است که چهره غیرواقعی اسلام را به جهانیان معرفی کنند و از روی آوردن مردم به اسلام جلوگیری نمایند.

,

 

,

وی بابیان اینکه کلام خدا و اهل‌بیت رسول اکرم(ص) 2 راهکار کلیدی برای حفظ وحدت و برادری در بین مسلمانان است تصریح کرد: اگر مسلمین جهان به فرمایشات رسول اکرم که فرستاده خداوند برای راهنمایی مسلمان است در برنامه زندگی خودشان جای دهند هیچ‌گاه دچار تفرقه نمی‌شوند و این بهترین راهکار برای اطلاع جهان اسلام و بهتر زندگی کردن بشریت در جهان امروزی است.

,

 

,

دبیر شورای روحانیت اهل سنت شهرستان بندرلنگه در سخنان پایانی خود گفت: ان شالله همه مسلمین با هر دیدگاهی و نظری با محوریت پیام خداوند باهم برادر باشیم و این هفته را سرآغاز خوب بودن و مهربان بودند با یکدیگر قرار دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه