اخبار داغ

پیام تبریک فرمانده سپاه بوکان به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک فرمانده سپاه بوکان به مناسبت هفته وحدت
فرمانده سپاه بوکان در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را به مردم بوکان تبریک گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،فرمانده سپاه بوکان در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در متن این پیام آمده است :

از دوازدهم ربیع الاول میلاد نبی مکرم اسلام به روایت اهل سنت تا هفدهم ربیع الاول میلاد ختم رسول که با تدبیر و درایت بلند حضرت امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شده در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری افزود: بی گمان هفته‌ی وحدت در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطفی شد که روحیه برادری، الفت، مهربانی و یکدلی را در جامعه تحکیم بخشید.

وی عنوان کرد: امنیت و آرامش پایدار در کشور و حرکت روبه رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها از نتایج بسیار ارزشمند وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: هفته وحدت مجال تفرقه افکنی از بیگانگان را در ایران اسلامی گرفت) و اکنون همه جهانیان نیز شاهد اتحادی مثال زدنی در میان ملت ایران، درسایه ولایت و پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی هستند .

مظاهری تصریح کرد: بر ماست که به خوبی از این فرصت وحدت بخش، برای تقویت اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی دین مبین اسلام به عنوان دین رحمت و مهربانی و منطق بهره ببریم.

در پایان ضمن تبریک مجدد هفته وحدت و این اعیاد خجسته، از خداوند منان توفیق امت بزرگ اسلام به ویژه مسلمانان گرانقدر ایران و همشهریان عزیز بوکانی را در تقویت همدلی و تفاهم و تحکیم پایه‌های وحدت و اقتدا به سیره گران سنگ نبوی و علوی مسئلت می‌نماییم.

فرمانده سپاه بوکان؛ علیرضا مظاهری
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه