اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اسکو مدعی شد؛

فرمانداری، بیانیه اعتراضیِ حادثه قطار را برنتابید+سند/ آقای فرماندار، بسیج دانشجویی از سال 67 موجودیت دارد!/ بجای سیاسی کاری بدنبال حقوق مردم باشید

فرمانداری، بیانیه اعتراضیِ حادثه قطار را برنتابید+سند/ آقای فرماندار، بسیج دانشجویی از سال 67 موجودیت دارد!/ بجای سیاسی کاری بدنبال حقوق مردم باشید
مالک اظهار داشت: در حادثه ای که بی شک ناکارآمدی مدیریتی نقش داشته و سلامت هم وطنان را مورد تهدید قرار داده، چه ضرورتی ایجاب می کند که در واکنش به مطالبات دانشجویی در این حوزه، سیاسی کاری با عینک تنگ نظری اعمال شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی مالک مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اسکو با بیان اینکه فضای آزاد اندیشی و مطالبه گری در دانشگاههای این شهرستان بسیار محدود می باشد، به خبرنگار زیتون گفت: برای نمونه بسیج دانشجویی دانشگاههای اسکو پس از حادثه تاسف بار قطار تبریز-اسکو و بنا به وظیفه ذاتی این تشکل، بیانیه ای صادر کرد اما فرمانداری چنین تحرکی را برنتابید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی افزود: پس از انتشار بیانیه، نامه ای از سوی فرمانداری به دانشگاهها ارسال شد مبنی بر اینکه موجودیت تشکل بسیج دانشجویی احصاء گردد! و همچنین با تحت فشار قراردادن مسئولین دانشگاه، شبانه بیانیه های موجود در بولتن های مربوطه را جمع آوری کردند.

,

 

,

    

, ,

, ,

 

,

مالک در واکنش به چنین تحرکی از سوی فرمانداری اظهار داشت: آقای فرماندار با چه هدفی چنین متنی را برای دانشگاهها تنظیم کرده است؟؛ اگر ایشان واقف نیستند جهت یادآوری متذکر می شوم که بسیج دانشجویی از سال 67 و از سوی امام(ره) موجودیت پیدا کرده و وظیفه رصد و تبیین را در همه دانشگاهها برعهده دارد.

,

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اسکو گفت: آقایانی که طرفداری آزادی بیان هستند، بجای سیاسی کاری بدنبال حقوق مردم باشند و آنها را حقیقتا به عنوان ولی نعمتان انقلاب تلقی کنند.

,

وی افزود: در حادثه ای که بی شک ناکارآمدی مدیریتی نقش داشته و سلامت هم وطنان را مورد تهدید قرار داده، چه ضرورتی ایجاب می کند که در واکنش به مطالبات دانشجویی در این حوزه، سیاسی کاری با عینک تنگ نظری اعمال شود؟

,

مالک در پایان گفت: بسیج دانشجویی، رفتار و عملکرد مسئولین را زیر ذره بین قرار داده و هیچگاه از جایگاه مطالبه گری و تبیین نزول نخواهد کرد؛ لذا مسئولین بجای قرار گرفتن در مقابل مردم و اعمال محدودیت در دانشگاهها به فکر خدمت به مردم و حل مشکلات باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه