اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

معوقات حق پرستاری والدین شهدا پرداخت می‌شود

معوقات حق پرستاری والدین شهدا پرداخت می‌شود
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از پرداخت معوقات آن دسته از والدین شهدا که مشمول دریافت حق پرستاری می‌شوند، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  صبح قزوین، نزدیک به سه سال است که بنیاد شهید در جهت خدمت به آن دسته از والدین شهدا که قدرت حرکت و انجام امورات شخصی خود را ندارند، حق پرستاری پرداخت می کند اما این مبلغ از شهریورماه سال جاری به این خانواده ها پرداخت نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


در ادامه غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در این خصوص توضیح می‌دهد.

وی می‌گوید: تعویق در پرداخت حق پرستاری والدین شهدا تنها مختص به استان قزوین نبوده و در حال حاضر در سطوح کشوری در حال پیگیری است. 

وی علت تعویق در پرداخت هزینه‌های والدین شهدا را اتمام قرارداد با بیمه ایران عنوان و اضافه می کند: بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی قراردادی با بیمه ایران جهت پرداخت این هزینه منعقد کرده که هنوز به استان‌ها ابلاغ نشده است. 

این مسئول تصریح می‌کند: به محض ابلاغ دستورات و قوانین منعقد شده از سوی بنیاد شهید مرکزی، تمام معوقات حق پرستاری والدین شهدا پرداخت می‌شود. 

حقایق پور با اشاره به تعداد والدینی که مشمول دریافت این خدمت می‌شوند، اظهار می‌کند: پس از معاینات انجام شده توسط پزشکان و تایید عدم توانایی والد در انجام امورات شخصی، این افراد شامل دریافت هزینه حق پرستاری می‌شوند که تعداد این والدین در قزوین در حدود صد نفر است. 

وی خاطرنشان می‌کند: به احتمال زیاد معوقات این بزرگواران تا پایان دی ماه واریز شده و پس از آن پرداخت‌های بعدی طبق روال گذشته انجام می‌شود. 
انتهای پیام/

,
,  صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه