اخبار داغ

امام جمعه میناب:

وحدت مسلمانان مانع تعرض مستکبرین به دنیای اسلام است

وحدت مسلمانان مانع تعرض مستکبرین به دنیای اسلام است
امام جمعه میناب گفت: اگر وحدت در بین امت اسلامی حاکم باشد مستکبرین هرگز جرات ریختن خون مسلمانان بیگناه را نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،حجت الاسلام المسلمین میرزا حسین معتمدی فر در حاشیه برگزاری همایش علمای شیعه و سنی مسلمانان را به حول وحدت طبق آیه شریفه واعتصموا بحبل الله ولا تفرقوا سفارش کرد و گفت: جامعه اسلامی با پیروی از فرامین الهی و وحدت واحده به کمالات و اهدافش خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

خطیب جمعه میناب افزود: امت اسلامی باید امت مسلم و تسلیم محض اوامر الهی و امت قائمه یعمنی امتی مقاوم در مقابل سختیها و امت مقتصده و اعتدال بعنوان یکی از بارزترین ویژگی در خود داشته باشد چرا که شرط رسیدن به امت ها وحدت است.

,

وی وحدت امت اسلامی و مسلمانان جهان را برای شکست استکبار ضروری دانست و بیان داشت: وحدت به این معنی نیست که شیعه سنی و سنی شیعه شود بلکه وحدت باید در مقابل دشمنان اسلام داشته باشیم زیرا دشمنان و مستکبرین نمی خواهند اسلام در دنیا حاکم شود.

,

معتمدی فر تا کید کرد:  اگر وحدت در بین امت اسلامی حاکم باشد مستکبرین هرگز جرات ریختن خون مسلمانان بیگناه را نخواهند داشت و جهان اسلام سراسر آرامش و امنیت ساطع خواهد شد.

,

امام جمعه میناب  اذعان داشت: متاسفانه آمریکا و هم پیمانانش توسط حاکمان سعودی با کشتار فجیع مسلمانان بی گناه به اهداف خود که همان نابودی اسلام و مسلمین است با صرف هزینه های هنگفت گام برداشته اند.

,

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام امروز تلاش زیادی جهت تخریب کردن چهره اسلام را دارند و هر کم کاری از جانب مسلمانان را به اسلام نسبت می دهند و می گویند دین اسلام دین ناکارآمدی است در صورتی که بسیاری از اکتشافات امروز بشر در قرآن آمده و از قرآن استخراج شده است.

,

حجت الاسلام معتمدی فر گفت: امروزه با وجود بابرکت و معنوی رهبری مقتدر و حکیمی مانند امام خامنه ای(مدظله العالی)بعنوان سکاندار انقلاب اسلامی و حاکم شدن وحدت اسلامی در دنیا هیچ یک از اهداف دشمن در منطقه به سرانجام نخواهد رسید و تمامی توطئه ها نسبت به شکستن وحدت مسلمین به خوشان باز گردانده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه