اخبار داغ

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران خبر داد:

دومین صندوق قرض الحسنه امداد در تهران افتتاح می شود

دومین صندوق قرض الحسنه امداد در تهران افتتاح می شود
همزمان با هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) دومین صندوق قرض الحسنه امداد شعبه فرجام با هدف تبیین و ترویج سنت قرض الحسنه، بازمهندسی فرآیندها با رویکرد جلب مشارکت ،جذب سپرده و کمک های مردمی و کاهش بروکراسی اداری در مراجعه مددجویان و نیازمندان به بانک ها برای دریافت وام افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز ، ابوالفضل نوبخت، معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: اعتبار اولیه کمیته امداد استان تهران برای راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد شعبه فرجام با تامین سرمایه در گردش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال درنظر گرفته شده است و ارائه تسهیلات با کارمزد سه درصد ثابت به متقاضیان پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , تهران نیوز,  ، ابوالفضل نوبخت، معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: اعتبار اولیه کمیته امداد استان تهران برای راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد شعبه فرجام با تامین سرمایه در گردش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال درنظر گرفته شده است و ارائه تسهیلات با کارمزد سه درصد ثابت به متقاضیان پرداخت می شود.,

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده ۶۰ درصد تسهیلات مالی این صندوق به مددجویان نیازمند تحت حمایت این نهاد و ۴۰ درصد نیز به نیازمندان غیر تحت حمایت در نظر گرفته شده است.

,

نوبخت با اشاره به اینکه افتتاح حساب در صندوق قرض الحسنه امداد برای عموم آزاد است، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مختلف و مردم استان با سپرده گذاری و افتتاح حساب در این صندوق می توانند در ارائه وام قرض الحسنه به افراد نیازمند شریک شوند.

,

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه کارآفرینی، اشتغال زایی، اقتصادی و معیشتی با راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه امداد برطرف می‌شود.

,

شایسته ذکر است؛ نخستین شعبه صندوق قرض الحسنه کمیته امداد استان تهران با نام امداد شعبه مالک اشتر، ۲۹ شهریورماه امسال در خیابان مالک اشتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه