اخبار داغ

شما و پیروانتان سرنوشت خود را به رفع حصر و ممنوع التصویری گره زده اید/سیاست شما معاویه وار است

شما و پیروانتان سرنوشت خود را به رفع حصر و ممنوع التصویری گره زده اید/سیاست شما معاویه وار است
یکی از فعالین بسیج دانشجویی خوزستان در یادداشت خود با اشاره به سخنان مطرح شدۀ منتجب نیا فعال اصلاح طلب در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: خدا کند این زمزمه هایی که اکنون از زبان شما و قبل ها از زبان همفکرانتان بیان شده است همان پدیدۀ شوم جدایی دین از سیاست نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "موج چهارم":در حالی امسال مراسم بزرگداشت 16 آذر و روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد که انجمن اسلامی دانشجویی پ.خ.ا (دفتر تحکیم سابق) این مرکز آموزش عالی با دعوت از فعال اصلاح طلب فتنه ی 88، این برنامه را به میتینگ عقده گشاهی تبدیل نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "موج چهارم",

رسول منتجب نیا که میهمان این مراسم بود، در سخنانی با حملۀ لفظی به تشکل ها و دانشجویان انقلابی و ارزشی، "بی ادبی را بر ادب سیاسی" ترجیح داد.

, ", بی ادبی را بر ادب سیاسی, ",

همین سخنان موجب شد که یکی از فعالین بسیج دانشجویی خوزستان در یادداشتی با محکوم نمودن این توهین ها، سخنان وی را همان "پدیدۀ شوم جدایی دین از سیاست" خواند.

, ", پدیدۀ شوم جدایی دین از سیاست, ",

در بخشی از یادداشت این فعال بسیج دانشجویی خوزستان آمده است: "ای کاش شما و دوستان دانشگاهی تان نیز سیاستتان اندک قرابتی با دیانتتان داشته باشد تا در مسیر سیاست معاویه وار گام بر ندارید".

, "ای کاش شما و دوستان دانشگاهی تان نیز سیاستتان اندک قرابتی با دیانتتان داشته باشد تا در مسیر سیاست معاویه وار گام بر ندارید".,

متن کامل یادداشت فعال بسیج دانشجویی خوزستان :

, متن کامل یادداشت فعال بسیج دانشجویی خوزستان :,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

, بسم الله الرحمن الرحیم,

رسم میزبانی تکریم بوده و رسم میهمانی احترام ؛

, رسم میزبانی تکریم بوده و رسم میهمانی احترام ؛,

لازم است بدانید که سخنرانی شما در 15 آذرماه 1395 در دانشگاه علوم پزشکی اهواز بار دیگر نیروهای انقلابی استان خوزستان را به دورانی برد که مخالفان و معاندان ایده های بنیانگذار این انقلاب، به هر ایدۀ امام بزگوار اشکال و ایراد می گرفتند و در مسیر انقلاب لیبرال های واداده هر روز به نوعی بر کوه استوار انقلاب لگد می زدند.

,

شما همان بسیجی را مورد عتاب و عناد قرار داده اید که حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار آن بودند و امام خامنه ای (حفظه الله) در مورد آن فرمودند "بسیج دانشجویی یکی از ارزنده ‌ترین یادگارهای امام راحل بزرگوار ما است".

,

شما استانی را مورد هدف خود قرار داده اید که امروزه در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) همانند 8 سال دفاع مقدس، لاله های فراوانی را تقدیم انقلاب و عزت این کشور نموده است و دیدیم کسانی را که مدعی پایه گذاری بسیج بوده و هستند در شرایط خطر به پناهگاه های غربی شان گریختند و اوضاع که آرام شد مجدد سر از سوراخ در می آورند و مدعیان امروز انقلاب می شوند، شما شرط میهمانی را درست بجای نیاوردید.

,

توجه کنید :

, توجه کنید : ,

شما در کلامتان آوردید که "بسیج در دانشگاه ها کار سیاسی را رها کند و کار و فعالیت سیاسی در دانشگاه را به انجمن اسلامی واگذار کند و خواهران و برادران بسیجی به مسائل شرعی شان بپردازند"، که انگار دانشجویان انجمن اسلامی مسلمان نبوده و به مسائل شرعی شان نمی رسند، درد دین داشتن نعمت است برای ما چرا که ما دانشجویان بسیجی می رنجیم از آنکه اذان را نگوئیم و نماز امت قضا بشود .

, .,

توجه داشته باشید :

, توجه داشته باشید : ,

جناب حجت الاسلام بدانید که دانشجوی بسیجی دو بعد دارد، یک بعد آن که مهم ترین نیز محسوب می شود، بعد دانشجو بودن است، بعدی اندیشمند، متخلق، سیاسی، تحلیل گر و منطق طلب است و بعد دیگر بسیجی بودن است که بعدی دارای روحیات انقلابی، غیر محافظه کار، هوشمند، مطیع امر ولیّ زمان، اخلاق حسنه و مستدل و منطق گراست.

,

این دو بعد مکمل انسانی هوشمند و با بصیرت است که ما معتقدیم همه ی دانشجویان چه عضو و چه غیر عضو در بسیج دانشجویی ؛ بسیجی هستند.

, .,

و اما در بحث انجام فعالیت های سیاسی توسط دانشجویان باید به عرضتان برسانم، همانطور که شما هم در کلام خود آوردید، رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی (حفظه الله) در مورد کار سیاسی دانشگاه و دانشجویان فرموده اند "خدا لعنت کند دست هایی را که تلاش کرده اند و می کنند که دانشجو و دانشگاه ما را غیر سیاسی کنند".

,

حال از آنجا که شما در سخنان خود حکم به عدم کار سیاسی و جدایی دانشجوی بسیجی از کار سیاسی داده اید بگوئید تا ما نیز بدانیم، آیا این جمله ی گوهر بار رهبر معظم انقلاب را با توجه به حکمتان در حق خود جایز می دانید یا خیر؟

,

البته حرف شما از جهتی درست است و باید بسیج دانشجویی و دانشجوی بسیجی از سیاست معاویه واری که پر از نیرنگ و فریب است بپرهیزد و به سیاست علی (ع) وار که بر متقی و خدا محور بودن است بپردازد.

,

خدا کند این زمزمه هایی که اکنون از زبان شما و قبل ها از زبان همفکرانتان بیان شده است همان پدیدۀ شوم جدایی دین از سیاست نباشد که باید در اینصورت بدانید که "راه ما خط روح الله است و دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست"، ای کاش شما و دوستان دانشگاهی تان نیز سیاستتان اندک قرابتی با دیانتتان داشته باشد تا در مسیر سیاست معاویه وار گام بر ندارید .

, .,

حجت ما دانشجویان بسیجی در کار سیاسی که البته از نوع روشنگری و زدودن غبار حاصل از فتنه هاست، فرموده ی مرشد و رهبرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است که در دیدار اعضای بسیج دانشجویی در سال 86 در پاسخ به سئوال یک دانشجوی بسیجی مبنی بر ورود دانشجویان بسیجی و بسیج دانشجویی به مسائل و کارهای سیاسی فرمودند: "به نظر من سؤال ندارد! مگر مجموعه ی بسیجی آن هم بسیجی انقلاب و دانشجوی انقلاب می تواند نسبت به مسائل سیاسی کشور بی تفاوت یا بدون موضع باشد؟ مگر چنین چیزی ممکن است؟ من شما دانشجویان بسیجی را توصیه می کنم به این که محافظه کار نشوید و همواره دانشجو و بسیجی به همان معنای مثبت و پر خون و پر تپش باقی بمانید".

,

در باب تحریف نشدن سخنرانی هایی که توسط دوستان دیگر در دانشگاه ها برگزار می گردد باید گفت که اگر بسیج دلسوز انقلاب و سخنان امام نباشد برخی ها با خاطره ها و سلیقگی فهمیدنهایشان از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل (ره)، آرمان های انقلاب و حوادث سال 78 و فتنه ی 88 را آنقدر با تحریف و غیر واقع به ذهن دانشجویان مدبر و ملت بزرگوار و فهیم ایران می گنجانند که انگار خرابکاری ها و فتنه انگیزی ها و کینه ها و حقده های مانده در گلوی دشمنان داخلی این انقلاب و نظام مقدس تقصیر حزب الهی هاست نه حزب الشیطان ها .

, .,

در مسئله ی سرنوشت دانشجویان بسیجی باید عرض کنم خدمتتان که ما دانشجویان بسیجی بر خلاف شما و دانشجویان پیروتان که سرنوشتتان را به رفع حصر و ممنوع التصویری کسانی گره زده اید که باغی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، سرنوشتمان را به دولت قبل گره نزده ایم و در مقابل کجروی ها سکوت نکرده و نخواهیم کرد چرا که شما از افراد قدیس می سازید و گمانتان بر این است که ما نیز باور شما را باور داریم، سرنوشت امت حزب الله به ولیّ زمانش گره خورده است و در این راه سرنوشت، مستمسک به حبل الله المتین هست .

, .,

و در پایان  :

, و در پایان,

بسیجی مصداق همان پیروی است که با بصیرت کامل دل در گرو فرمان ولیّ خود داشته و با مشخص شدن تکلیف وارد میدان شده و برای تحقق آن با تمام وجود اقدام می کند و بدان شیخ ؛ رهبر معظم انقلاب و پدر عزیزتر از جان ما سید و مولای ما در روز (3 آذرماه 95) در دیدار بسیجیان بیان کردند "بسیج مال انقلاب است، بسیج جناحی نیست، بسیج لشکر انقلاب است و اگر دو گانگی وجود داشته باشد، دو گانگی انقلاب و ضد انقلاب است".

,

پس به خود شک کنید و در فکر توطئه و تفرقه و انشقاق میان مردم مسلمان و بسیج مردمی این کشور نباشید و بدانید که نفس سید علی خامنه ای (مدظله العالی) همان نفس گرم و کوبنده ی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران روح الله خمینی (رض) است و ما نیز همان سربازان فاتح خیبر و بیت المقدس و مرصادیم و آماده ی فتح خرمشهرهای پی در پی و کور نمودن چشم فتنه و فتنه گر در کشور ولی عصر (عج) هستیم.

, .,

 

,

والسلام علی من اتبع الهدی

, والسلام علی من اتبع الهدی,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه