اخبار داغ

در نمایشگاه هفته پژوهش؛

140 طرح از مرکز جامع علمی کاربردی قند کرج در معرض نمایش گذاشته شد

140 طرح از مرکز جامع علمی کاربردی قند کرج در معرض نمایش گذاشته شد
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی قند کرج از به نمایش گذاشتن 140 طرح این مرکز در نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد در و گفت: ۲۰ درصد طرح از مجموع این طرح ها ثبت اختراع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کریمی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی قند کرج در گفتگو با اسنا، اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی سالیانه در نمایشگاه بین المللی هفته پژوهش شرکت کرده است.

وی افزود: طی دو سال اخیر مرکز آموزش جامع علمی کاربردی شرکت تولیدی قند کرج در این نمایشگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز را همراهی کرده است.

کریمی خاطرنشان کرد: طی این مدت فضایی که در اختیار دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار داده می شد چشمگیر و قابل توجه نبود به همین سبب دستاوردهای ارائه شده در ارزیابی های کلان مورد توجه قرار نمی گرفت.

وی با اعلام اینکه امسال رئیس دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور تدابیر خاصی را پیرو مشکلات مذکور مد نظر قرار داد، گفت: بخشی تحت عنوان بخش ویژه دانشگاه علمی کاربردی در نمایشگاه در نظر گرفته شد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی قند کرج گفت: از دو مرکز برتر کشور دعوت به عمل آمد تا دستاوردهای خود را در بخش ویژه این نمایشگاه در معرض نمایش قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مرکز جامع علمی کاربردی قند کرج یکی از مراکز برتر یاد شده بود، با توجه به دستاوردهای دانشگاه شاهد مراجعه تعداد بالای از بازدیدگان به این بخش بودیم، افزود:
طی ارزیابی انجام شده بر اساس تعداد مراجعان و عقد تفاهم نامه ها در نمایشگاه، دانشگاه جامع علمی کاربردی رتبه برتر را از آن خود ساخت که این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کریمی با تاکید بر اینکه ۱۴۰ طرح در بخش های مختلف صنایع غذایی، مکانیک، الکترونیک، کامپیوتر و غیره در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده شد، خاطرنشان کرد: برای بخشی از این پژوهش ها تفاهم نامه برای خرید منعقد شد که برخی از کشورها به صورت مشترک در این حوزه وارد شدند.

وی در خاتمه گفت: ۲۰ درصد طرح از مجموع طرح های مذکور ثبت اختراع شد، سال قبل ۱۱۱ طرح در نمایشگاه شرکت داده شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه