اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

اوج بصیرت مردم درراهپیمایی 9 دی 88 نمایان شد

اوج بصیرت مردم درراهپیمایی 9 دی 88 نمایان شد
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: اوج بصیرت مردم در ماجرای فتنه 88 بود که با حضور خود در راهپیمایی 9 دی به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آساره خبر؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی  ظهر امروز در جلسه نشست مدافعان حریم ولایت استان که در بیت نماینده ولی فقیه لرستان برگزار شدضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: پیامبر(ص) بنیان گذار دین اسلام و امام صادق (ع) بنیان گذار مکتب اسلامی بوده‌اند که ما امروز  میراث‌دار بنای دین اسلام ومکتب جعفری هستیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

, ,

میر عمادی . گفت:  : پیمودن مسیر حق و انقلاب به چراغ ولایت نیازمند است  واگر بصیرت نباشد سرانجام آن انحراف و پیوستن به سپاه دشمن است.

,

نماینده ولی فقیه گفت: بصیرت امری قلبی و بیداری درونی است و اوج طرح بصیرت مردم  در ماجرای فتنه 88 بود زیرا در آن روز  بین انقلابیون و کسانی که در انقلاب دخالت داشتند این مسئله مطرح شد.ه بود و مردم بصیرت خود را در راهپیمایی 9 دی 88 به نمایش گذاشتند

,

میر عمادی  به آیه 24 سوره انفال اشاره کرد و گفت: این آیه دارای دو قسمت است که قسمت اول آن دارای فهمی آسان و قسمت دوم این آیه شریفه دارای فهمی مشکل است؛ در آیه سه قرینه وجود دارد که قرینه اول آن خطاب به انسان‌های مومن است و اجابت در این آیه به معنای پذیرش قلبی و اعتقادی است.

,

وی افزود: حیات ایمان در سایه ولایت است، ومومن باید در ابتدا به اسلام دعوت شود زیرا ایمان بدون ولایت معنا ندارد.

,

امام جمعه خرم آباد عنوان داشت: اجابت دعوت ولایت نیاز  به بصیرت دارد و شرط اجابت این دعوت بصیرت است زیرا بصیرت در جایی مطرح می‌شود که ولایت در آنجا مطرح باشد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه دراستان تصریح کرد: بصیرت امری قلبی و بیداری درونی است ، بصیرت پذیرش قلبی و اعتقادی و قوه تشخیص است لذا تا زمانی که ملاک‌ها را نشناسیم ما  نمی‌توانیم بگوییم تشخیص داده‌ایم.

,

میر عمادی گفت: انقلاب در دو جبهه حق و باطل قرار گرفته بود زیرا در مقابل ما آمریکا و طاغوت قرار داشت و امروز  درصورتی که جبهه استکبار خیرخواهی ما را کرد باید به این امر شک کنیم زیرا باید در رأی استکبار جهانی شک کرد.

,

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد:  : امروز اگر دیدیم دشمن استکبار از ما تعریف کرد باید در حرف های خوب زدن‌ دشمن استکبار و تعریف‌های خوب آن‌ها شک کنیم زیرا تعریف‌های دشمن و استکبار بدون هدف نیست.

,

میرعمادی امر به معروف و نهی از منکر را امری الهی  خواند  وافزود: ، قضاوت به صورت گزینشی نباشد بلکه با دیدن مجموعه عوامل باشد و ملاک دیگر این است در موضوعاتی که مجموعه عوامل دخالت داشته باشند.

,

وی گفت: یکی از مهمترین ملاک‌های امر به معروف و نهی از منکر امری الهی  مردم هستند زیرا خدمتو توجه و احترام به مردم ملاک است ؛ ما ملاک بسیج را هیچگاه رها نمی‌کنیم و همواره به دنبال تقویت آن هستیم.

,

میر عمادی اظهار داشت:  :ملاک ما حمایت از مستضعفین دنیاست واز جمله حمایت ما از فلسطین، یمن و دیگر مستضعفین جهان است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یکی از ملاک های  دیگر حفظ وحدت است و به هرچیزی که وحدت را خدشه دار می کند باید نه بگوییم.

,

وی خاطر نشان کرد: هر کسی که در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش کند از او حمایت خواهیم کرد  و هر کسی که بر خلاف آن عمل کند اشتباه می کند زیرا غفلت، گناه و معصیت سبب تضعیف قوه تشخیص انسان می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان به اشاره به اینکه در راستای پیمودن مسیر حق و انقلاب به چراغ ولایت نیاز است اظهار  اشت: اگر بصیرت نباشد سرانجام آن انحراف و پیوستن به سپاه دشمن است ؛ سرنوشت انسان‌های بی بصیرت که در سایه نور ولایت قرار نگرفتند و بصیرت لازم را نداشتند به دامان دشمن افتادن است.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه