اخبار داغ

نرخ انواع میوه در آستانه شب یلدا/ موز و هندوانه در صدر افزایش قیمت ها

نرخ انواع میوه در آستانه شب یلدا/ موز و هندوانه در صدر افزایش قیمت ها
در آستانه شب یلدا و همانطور که انتظار می رفت برخی از میوه های خاصه طولانی ترین شب سال با افزایش قیمت مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، با در پیش بودن شب یلدا به طور معمول قیمت‌ها در بازار با نوساناتی روبرو می‌شود که در این گزارش سعی شده است پیش از شب یلدا قیمت‌ها صرفاً جهت اطلاع مسئولین، به سمع و نظر عموم مردم رسانده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

قیمت برخی از میوه جات در سطح شهرستان کوثر نسبت به سال قبل مطلوب ارزیابی شده، بطوری که تنها برخی از میوه جات خاصه طولانی ترین شب یلدا با افزایش مواجه شده است؛ هرچند سردی هوا و دست دلالان نیز در این مورد دخیل می باشد و انتظار می رود در آستانه شب یلدا با نظارت مسئولین امر قیمت این میوه ها کاهش یابد.

,

نرخ هرکیلوگرم موز با ۱۰۰۰ تومان افزایش با قیمت 5500 تومان در بازار گیوی به فروش می رسد؛ هندوانه با قیمت 2 هزار تومان، سیب سفید 4500 تومان، انار با قیمت 4000 تا 4500 تومان و خرمالو با قیمت 6500 تومان میوه هایی هستند که در آستانه شب یلدا با افزایش قیمت نسبی در بازار به فروش می رسند.

,

پرتقال 2500 تومان، نارنگی 3200 تومان، لیمو شیرین 3000 تومان، آناناس بطول متوسط یک عدد 10 هزار تومان، نارگیل 3500 تومان، ازگیل بسته ای 6000 تومان و کلم 1500 تومان از جمله میوه هایی هستند که افزایش قیمت نداشته اند.

,

در این میان مسئولان امر برای جلوگیری از این معضل همه ساله می توانند با تنظیم بازار و همچنین کوتاه کردن دست دلالان در دخالت به امور بازار هم به وظیفه ذاتی خود عمل کنند و هم شادی مردم را با قیمت مناسب میوه ها در این شب به یاد ماندنی موجب شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه