اخبار داغ

جلوگیری از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز از ایران

تولید روزانه ۲۰۰ تن الیاف پلی‌استر در بزرگترین مجموعه تولیدی خاورمیانه+عکس

تولید روزانه ۲۰۰ تن الیاف پلی‌استر در بزرگترین مجموعه تولیدی خاورمیانه+عکس
عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران گفت: محصولات تولیدی مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان به ۴۰۰ واحد تولیدی داخلی و چند کشور خارجی صادر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز محمدی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران و رئیس هیئت مدیره مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان در گفتگو با خبرنگار پیام دلیجان گفت: مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان سه زیر مجموعه  تولیدی دارد و در سه فاز مشغول فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیام دلیجان,

محمدی اظهار کرد: این شرکت فعالیت تولیدی خود را در سال ۸۸ در فاز اول با تولید نمد الیاف شیشه (مت سوزنی) در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع (دارای ۱۰ هزار مترمربع فضای تولیدی) با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن مت سوزنی و انواع منسوجات الیاف شیشه شامل بافت، توری و الیاف شیشه خرده شده آغاز و بطور کامل به بهره‌برداری رسید.

,

 

,

, ,

وی ادامه داد: همچنین در همین سال عملیات اجرایی فاز دوم شامل بزرگترین کارخانه تولید تیشو و الیاف شیشه را با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال آغاز کرد و خط تولید تیشو ساینا با ظرفیت تولید ۱۳۰ میلیون مترمربع در سال ۹۱ به بهره‌برداری رسید.

,

 رئیس هیئت مدیره مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان با اشاره به اینکه تولیدات این مجموعه در کشور نمونه ندارد افزود: در خاورمیانه هم جزء بزرگترین مجموعه های تولیدی است.

,

محمدی با بیان تامین مواد مورد نیاز ۴۰۰ واحد داخلی بیان کرد: محصولات تولیدی شرکت به ۴۰۰ واحد تولیدی داخلی و چند کشور خارجی صادر می شود.

,

قائم‌مقام دبیر شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت استان مرکزی به تولیدات شرکت اشاره کرد و افزود: این مجموعه  در روز ۲۰۰ تن الیاف پلی استر تولید و روانه بازار می کند.

,

 

,

, ,

وی گفت: مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان برای دومین بار امسال به عنوان صادر کننده برتر ملی کشور انتخاب شد.

,

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با اشاره به اینکه هزار و ۲۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند افزود: در شرایطی که برخی صنایع در کشور به دلیل شرایط موجود اقتصادی نیمه تعطیل بودند، ساینا دلیجان با تمام ظرفیت خود پس از تامین بازار داخلی، صادرات را به طور جدی در دستور کار خود قرار داد و حتی یک کارگر را هم از کار بیکار نکرد که این روند نمونه‌ی بازری از اقتصاد مقاومتیِ مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

,

محمدی به آغاز عملیات اجرایی ساخت کوره ذوب الیاف شیشه در این مجموعه اشاره کرد و گفت: قرارداد ساخت این کوره با شرکت ایپیس آلمان در کارخانه ساینای دلیجان با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیون یورو منعقد شده است.

,

, ,

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی تولید این طرح صنعتی ۳۰ هزارتن الیاف شیشه در سال است افزود: با برنامه زمانبندی، این واحد صنعتی ظرف دو سال آینده وارد مدار تولید شود.

,

محمدی، اشتغال مستقیم حاصل از این واحد صنعتی را ۱۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: راه اندازی این واحد صنعتی سالانه از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می کند.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه