اخبار داغ

در شورای معاونین و مدیران جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی عنوان شد:

پروژه مجتمع امدادی کاشمر بعد از ده سال: تنها 2 ساختمان و چهار ستون!

پروژه مجتمع امدادی کاشمر بعد از ده سال: تنها 2 ساختمان و چهار ستون!
فرماندار کاشمر از طولانی شدن پروژه احداث مجتمع امدادی کاشمر که بیش از یک دهه از آغاز ساخت آن می گذرد انتقاد کرد و خواستار تخصیص بودجه لازم برای تکمیل این پروژه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاشمربصیر با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، فرماندار و امام جمعه کاشمر، شورای معاونین و مدیران جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی در کاشمر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد حسن فرهادی  فرماندار شهرستان کاشمر در این نشست با انتقاد از نیمه ‌تمام ماندن پروژه مجتمع امدادی کاشمر که بیش از یک دهه از آغاز ساخت آن می‌گذرد گفت: متأسفانه در این مجموعه 2 ساختمان و چهار ستون برپاشده است و خبری از اجرای عملیات عمرانی به دلیل عدم بودجه نیست.

,

محمدحسن فرهادی با بیان این‌که برخی از پروژه‌ها بدون برنامه‌ریزی در کشور کلنگ زنی شده است ابراز داشت: مجتمع امدادی کاشمر از آن دست پروژه هایی در کشور است که اگر توجه ویژه به آن نشود تکمیل و بهره‌برداری از آن سال ها زمان خواهد برد.

,

وی با اشاره به موقعیت شهرستان و واقع ‌شدن آن بر روی گسل معروف درونه از مسئولان استانی و کشوری خواست تا با تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه اقدام کنند تا در صورت بروز حوادث بتواند کمک‌رسان مردم باشد.

,

فرماندار کاشمر با بیان این‌که این شهرستان به لحاظ وجود بارگاه و حرم مطهر امامزادگان واجب‌التعظیم و زیارتگاه شهید مدرس سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور است خاطرنشان کرد: در این راستا هلال‌احمر به هر میزان بتواند از فرصت آموزش در این حوزه استفاده کند قطعاً در مسیر توسعه کشور راهگشا خواهد بود.

,

وی با تقدیر از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که از سوی جمعیت هلال‌احمر کاشمر در زمینه آموزش و ارتقای آگاهی اقشار مختلف مردم جامعه انجام می‌شود تصریح کرد: قطعاً ارائه آموزش‌ها در زمان بروز حوادث در جلوگیری از تلفات جانی و مالی اثرگذار خواهد بود و خوشبختانه مجموعه هلال‌احمر کاشمر با تعاملی که با مجموعه اداری شهرستان برقرار کرده در این حوزه گام‌های خوبی برداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه