اخبار داغ

دبیر انجمن فرهنگ وسیاست دانشجویان بیرجند خطاب به حجه الاسلام منتجب نیا:

سلام ما را به یاران در حصرمان برسانید/ فضای دانشگاه، فضای تضارب آراست

سلام ما را به یاران در حصرمان برسانید/ فضای دانشگاه، فضای تضارب آراست
دبیر انجمن فرهنگ وسیاست دانشجویان بیرجند خطاب به حجه الاسلام منتجب نیا سیاست مدار اصلاح طلب گفت: سلام ما را به یاران در حصرمان برسانید و از راه دور به آنها خدا قوت می گوییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجو پرس ، نیک بین دبیر انجمن فرهنگ  وسیاست دانشجویان بیرجند شب گذشته در نشست "جنبش دانشجویی، آرمان خواهی یا واقع گرایی گفت : جنبش دانشجویی درخت تنومندی است که یادگار وقایع تلخ وشیرین بسیاری در پیکره آن حک شده است ، درختی که روزگاری سبز و سرو قامت بوده اما حالا زیر هجوم آفتها و ناملایمت های زمانه کمر خم کرده اما همچنان سایه دارد، درختی که زرد شده اما باز هم میوه می دهد، نحیف شده اما در مقابل تند باد زمانه همچنان ایستاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,

 
وی افزود: جنبش دانشجویی که ریشه عمیق در خاک این مرز و بوم دارد و در تمامی بزنگاه های تاریخی قدرت وجایگاه خود را به صلابت نشان داده باعث افتخار جامعه بوده و نشلن داده که در همه ی وقایع تاریخی دانشگاه و دانشجو نقش به سزایی داشته است.
 
دبیر انجمن فرهنگ وسیاست دانشجویان بیرجند با بیان اینکه انجمن فرهنگ وسیاست دانشگاه بیرجند حدود یک سال است که شروع به کار کرده گفت: برنامه آغاز به کارما با سخنان دکتر اصغر زاده بود و در این راه مشکلات زیادی را تحمل کردیم تا اینکه در دولت یازدهم این انجمن دوباره احیا شد، چون همه ی ما به عنوان دانشجو وظیفه داریم اما حالا این وظیفه سنگین را به دیگران واگذار می کنیم.
 
نیک بین ادامه داد: عده ای این ادعا را دارند که ما اهل صحبت و جدل نیستیم در حالیکه ما علاقه مند به این موضوع هستیم و فضای دانشگاه فضای تضارب آراست و با این خط مشی فکری توسط برخی سازمانهای داخل دانشگاه مقابله می شد اما پس از مدتی احیا شدند وروی کار آمدند.
 
وی گفت: فضای نقد باید منصفانه باشد، فضایی که خوبی وبدی و خیر وشر را با هم بگوید عده ای می گویند ما پیرو گفتمان اصلاح طلبیم و عده ای پیرو گفتمان اصولگرا هستند و هر دو محترمند و عده ای نه اصلاح طلب ونه اصولگرا و حزب میانه هستند اما روشها چیز دیگری را نشان می دهد.
 
دبیر انجمن فرهنگ وسیاست دانشجویان بیرجند تصریح کرد: انتقاد منصفانه به زبان نیست وبه عمل است اما بعضی ها ادعایی دارند که ما دلمان برای این حکومت می سوزد اما در روششان خلافش ثابت می شود مثلا در جامعه افرادی با رگهای بر افروخته و با دهانهای باز تیشه به ریشه اسلام می زنند و برخی اوقات در فضای دانشگاه ها چیزهایی را می بینیم که برای دانشگاه سم است و جنبش دانشجویی هم از این قاعده مستثنی نبوده و در بسیاری شرایط خط مقدم رفتارهایی شده که درست و صحیح نبوده است که نمونه اش را زیاد دیدیم مثل فریاد هایی که در دانشگاه می زنند، راهپیمایی ها ومسایلی که برای جامعه ما جای ضعف دارد .
 
نیک بین در پایان خطاب به حجه الاسلام منتجب نیا گفت: سلام ما را به یاران در حصرمان برسانید و به آنها خدا قوت می گوییم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه