اخبار داغ

امام جمعه کبودراهنگ:

9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است
امام جمعه کبودراهنگ گفت:دی ماه سال 88روز بصیرت و میثاق ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایت بود و مردم فهیم و ولایت مدار کبودراهنگ با حضور در این روز بزرگ میزان علاقه و ارادت خود را به ولایت نشان خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،حجت الاسلام یوسف روحانی امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نمازسیاسی عبادی این هفته  با بیان اینکه خدای متعال تقوا را به عنوان عملی برای عاقبت به خیری بندگان معرفی کرده است  اظهار کرد:به همه شما و خودم سفارش می کنم که تقوای الهی را در پیش گیرید که این عمل صالح موجب عاقبت به خیری همه ما خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

خطیب نماز جمعه شهرستان کبودراهنگ تاکید کرد:قرآن و عترت دویادگارپیامبر اکرم به این امر مهم سفارش موکد داشته اند و این اهمیت این موضوع را اثبات می کند که همه باید تقوا پیشه کنند.

,

حجت الاسلام روحانی ضمن گرامیداشت روز 9 دی ماه و فرارسیدن این روز بزرگ در تاریخ ایران اسلامی با بیان اینکه نهم دی روزپیوند دوباره امت و ولایت است خاطر نشان کرد:9دی ماه سال 88روز بصیرت و میثاق ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایت بود و مردم فهیم و ولایت مدار کبودراهنگ با حضور در این روز بزرگ میزان علاقه و ارادت خود را به ولایت و نشان خواهند داد.

,

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت آزادی حلب از دست تکفیری ها و داعشی ها ابراز خرسندی کرد و افزود:بسیار خوشحالیم که خون های ریخته شده ی شهدای مدافعین حرم درخت پیروزی اسلام را در مقابل مستکبرین جهانی بارور کردو به ثمر نشاند و این پیروزی غیورمندانه مدافعین حرم باعث شادی مسلمانان و عزای مستکبران عالم شد.

,

 امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به ناآرامی های صورت گرفته در ترکیه و اوضاع نابسامان این کشور از لحاظ امنیت گفت:نابسامانی های ترکیه نشان داد که کسانی که دنباله رو برنامه های آمریکا باشند به چه خفت و خواری دچار خواهند شد و این عبرتی است برای دیگران.

,

روحانی تصریح کرد:امنیت امروز کشور ما مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح است که در میان این همه جنایت و قتل و غارت در منطقه خار چشمی است در چشمان متجاوزان عالم و این نعمت بزرگی است.

,

خطیب جمعه کبودراهنگ در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته و در ادامه صحبت های خود از مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ تقدیر کرد که با وجود اینکه شهرستان کبودراهنگ شهرستانی کم برخوردار می باشد اما تاکنون 130میلیون تومان به جبهه های مقاومت کمک نقدی کرده است که این نشان از قدرشناسی مردم شریف این شهرستان از رزمندگانی است  که خون خود را جهت بقای اسلام ناب محمدی فدا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه