اخبار داغ

کارشناس ژئوپولیتیک خاورمیانه:

سعودیها و تروریست ها بیشترین سود را از سیاست های دوگانه ترکیه می برند/اردوغان برای الحاق به اتحادیه اروپا دست و پا می زند

سعودیها و تروریست ها بیشترین سود را از سیاست های دوگانه ترکیه می برند/اردوغان برای الحاق به اتحادیه اروپا دست و پا می زند
ژئوپولیتیسین ایرانی و کارشناس ژئوپولیتیک خاورمیانه با بیان اینکه ترکیه امروزه وضعیت مشخصی در خاورمیانه ندارد، گفت: ترکیه برای اینکه به اتحادیه اروپا بپیوندد بدون فکر و اندیشه دست به هر اقدامی می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز مجتهد زاده امروز در گفت و گو با عصرزنجان، به وضعیت ترکیه در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت، اردوغان مانند همیشه در منجلابی که خودش درست کرده دست و پا می زند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اردوغان مصلحت خود را نمی داند ولی در مورد کشور های دیگر تصمیم گیری می کند، تصریح کرد: ترکیه برای اینکه به اتحادیه اروپا بپیوندد بدون فکر و اندیشه دست به هر اقدامی می زند.

ژئوپولیتیسین ایرانی و کارشناس ژئوپولیتیک خاورمیانه با بیان اینکه ترکیه به دستور گیری از ناتو وابسته است، خاطرنشان کرد: ناتو در آن کودتای نافرجام در ترکیه گوشمالی کوچکی به اردوغان داده است که راه خود را گم نکند و بداند تحت نظر است.

مجتهد زاده با اشاره به اینکه ترکیه ادعا کرده است پیوستن به اتحادیه اروپا برای آینده ترکیه و خودش امری حیاتی است، تاکید کرد: اردوغان نمی تواند طاقت بیاورد دست به کار های نافرجام می زند تا هر طور که شده خود را به اتحادیه اروپا متصل کند.

کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه ترکیه وضعیت مشخصی ندارد یک روزی از ایران حمایت می کند و روزی با ایران سرشاخ می شود روزی با اتحادیه اروپا دوست می شود و روزی به دشمنی می پردازد، گفت: ترکیه عملاً به نفع عربستان سعودی حرکت می کند.

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اقدامات اردوغان عملاً حمایت خود را از آل سعود نشان می دهد، خاطرنشان کرد: ترکیه به صورت آشکار از گروههای تروریستی حمایت می کند و در این راه به ایران که در مقابل کروهک های تروریستی و تکفیری ، عربستان و ظالم ایستادگی می کند اهانت می کند.

ژئوپولیتیسین ایرانی و کارشناس ژئوپولیتیک خاورمیانه با اشاره به اینکه ترکیه روزی به روسیه، سوریه، ایران ، عربستان و غیره می گوید بله و از آنها حمایت می کند و روزی علیه آنها است، خاطرنشان کرد: اردوغان از وضعیت درهم ریخته خاورمیانه چه بهره ای خواهد برد که بتواند امپراطوری عثمانی را در منطقه زنده کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه