اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله خارگ:

9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است
فرمانده سپاه ثارالله خارگ گفت:نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز بصیرت مردم و درایت رهبر انقلاب اسلامی و روز نماد قدرت و ولایت مداری ملتی است که از دلبستگی و وفاداری با اسلام، عاشورا، انقلاب و امام و رهبری حکایت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ عبدالکریم دانش آموز فرمانده سپاه ثارالله خارگ ضمن آرزوی توفیق برای مردم  سرزمین ایثار و مقاومت جزیره خارگ، به مناسبت گرامیداشت سالروز 9 دی در گفتگو با خبرنگار خارگ خبر اظهار کرد: نهم دی ماه روز  بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

وی افزود: نهم دی ماه روز بصیرت مردم و درایت رهبر انقلاب اسلامی و روز نماد قدرت و ولایت مداری ملتی است که از دلبستگی و وفاداری با اسلام، عاشورا، انقلاب و امام و رهبری حکایت دارد.

,

دانش آموز خاطر نشان کرد: مردم ایران با آگاهی و درایت همواره پشتیبان ولایت بوده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کرده اند و در شرایط حساس کشور، با نثار جان خود، دشمنان را از سرزمین خون و شهادت بیرون رانده اند.

,

وی افزود: این روز یاد آور حماسه هوشیاری و بیداری ملت بزرگوار و انقلابی ایران اسلامی در مقابل خدعه و فتنه انگیزی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و نیز روز تجلی اتحاد و همبستگی ملی در پیروی از منویات و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری مدظله العالی به منظور مواجهه با ترفندهای نابخردانه دشمن است.

, .,

فرمانده سپاه ثارالله خارگ با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر دو عنصر "حضور گسترده مردمی" و " ایمان دینی مردم " در تبیین حقیقت حماسه نهم دی گفت: مهمترین گام برای شناخت عمق و هسته اسلام، با پایبندی بر معیارهای دینی و تابعیت از ولایت فقیه شکل خواهد گرفت و انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام خمینی(ره) و با بصیرت و آگاهی مردم به پیروزی رسید و این بصیرت همیشه قدرت و اقتدار ایرانیان را به نمایش گذاشته است.

,

وی رمز موفقیت مردم ایران را پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پشتیبانی و حمایت ملت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و ولایتمداری ملت بزرگ ایران دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در مسیر اقتدار و عزت خود با توطئه ها همراه بوده است و همه توطئه دشمنان با رهنمودهای ولایت فقیه شکست خورده است.

,

دانش آموز بیان کرد: بزرگداشت این روز نمایانگر عشق و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های بلند امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

, :,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه