اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی طرقبه شاندیز:

سارق حرفه‌ای 17 فقره دزدی خودرو و ویلای شاندیز دستگیر شد

سارق حرفه‌ای 17 فقره دزدی خودرو و ویلای شاندیز دستگیر شد
فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز گفت: مأموران کلانتری شاندیز با یک سری تحقیقات دقیق، محل اختفای سارق را در محدوده " قلعه ساختمان" مشهد شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه متهم را در حین استراحت دستگیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، سرهنگ نظافتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی مراجعه یک شهروند به کلانتری شاندیز و اعلام سرقت پراید خود از مقابل یک رستوران در محدوده ابرده شاندیز و شناسایی چهره دزد خودرو توسط راننده، تیمی از دایره تجسس این کلانتری مأمور رسیدگی به پرونده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز،,


وی افزود: مأموران کلانتری شاندیز با یک سری تحقیقات دقیق، محل اختفای سارق را در محدوده " قلعه ساختمان" مشهد شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه متهم را در حین استراحت دستگیر کردند.

,
,


سرهنگ نظافتی اظهار داشت: این سارق حرفه ای سابقه 13 مورد سرقت و مواد مخدر در پرونده خود دارد و ضمن بازجویی به 11 فقره سرقت خودرو و محتویات آن و همچنین 6 فقره سرقت باغ و ویلا اعتراف کرد.

,
,


وی با اشاره به معرفی سارق به دادسرا افزود: بسیاری از سرقت ها در لحظه غفلت رانندگان مانند رها کردن خودرو همراه با سوئیچ روی آن، پارک خودرو در اماکن کم رفت و آمد و موارد مشابه دیگر بوقوع می پیوندد و باید شهروندان هوشیاری و احتیاط بیشتری در این خصوص داشته باشند لذا توصیه داریم علاوه بر اینکه باغ ویلاها نباید برای مدت طولانی خالی از سکنه باشد باید مجهز به دوربین‌های حفاظتی باشد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه