اخبار داغ

مرضیه وحیددستجردی در گفت‌وگو با دانا:

"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" هنوز هیچ شخص یا اشخاصی را برای کاندیداتوری در نظر ندارد/ هدف اعضای جبهه این است که خدمتگزاران مردم سرکار بیایند

"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" هنوز هیچ شخص یا اشخاصی را برای کاندیداتوری در نظر ندارد/ هدف اعضای جبهه این است که خدمتگزاران مردم سرکار بیایند
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص کاندیدا این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز هیچ شخص یا اشخاصی را برای کاندیداتوری در نظر نداریم، منتظریم مجامع تشکیل شود، یک تعدادی خودشان کاندیدا می‌شوند و تعدادی را هم مردم کاندیدا می‌کنند، سپس ما کاندیداها را بررسی می‌کنیم.
[

مرضیه وحیددستجردی عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص برنامه این جبهه برای به وجود آوردن اجماع و اعتماد بین نیروهای انقلابی گفت: هر جریانی اگر بخواهد موفق باشد باید همدل، یار و متحد باشد، در واقع کسانی که معتقد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند و مردم را قبول دارند باید متحد شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: لازمه بازگرداندن اعتماد در بین نیروهای جریان انقلابی، اتحاد و وحدت است و ما هم با همین مجامع و همایش‌ها به دنبال ایجاد اتحاد و وحدت هستیم.

,

 

,

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: اعضای این جبهه هیچ چیزی را برای خود نمی‌خواهند و نیازی هم ندارند، هدف آن‌ها این است که کسانی بر سرکار بیایند که خدمتگزار مردم باشند و مشکلات مردم را بدانند و آن‌ها را حل کنند و از همه‌ی افرادی هم که نیت خیری در این راستا دارند دعوت به عمل می‌آورند.

,

 

,

وحیددستجردی در خصوص کاندیدای این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز هیچ شخص یا اشخاصی را برای کاندیداتوری در نظر نداریم، منتظریم مجامع تشکیل شود، یک تعدادی خودشان کاندیدا می‌شوند و تعدادی را هم مردم کاندیدا می‌کنند، سپس ما کاندیداها را بررسی می‌کنیم.

,

 

,

وزیر اسبق بهداشت و درمان همچنین در خصوص برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای شهر گفت: این موضوع در جلسات بعدی توسط سخنگو اعلام می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه