اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

9 دی سقوط برخی خواص/سربلندی ملت ایران در آزمون بصیرت

9 دی سقوط برخی خواص/سربلندی ملت ایران در آزمون بصیرت
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بازیگران فتنه88 همان کسانی بودند که مردود شدند« مردود به معنی سقوط» ولی مردم با بصیرت وآگاهی جواب فتنه گران ۸۸ را دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فریدون طاهری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با اساتید برتر با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی انتخابات است اظهار داشت: با انتخابات مردم در سرنوشت کشور و برنامه ریزی ها مشارکت می کنند؛ چرا که نه تنها سرمایه اجتماعی کشور است بلکه پایه های نظام و عظمت آن را مستحکم می کند.

وی تاکید کرد: سرمایه اجتماعی مرتبط با مردم، اعتماد مردم به اهداف نظام و انقلاب را در پی خواهد داشت اعتمادی که مردم به بخش زیادی از مسئولین و دستگاه ها دارند تا در مسیر انقلاب حرکت کنند.

طاهری میزان مشارکت،حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ۸۸ را بیانگر اعتماد مردم به انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم نشان دادند که در صحنه های مختلف حضوردارند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کسانی هم هستند که نسبت به انقلاب کینه و دشمنی دارند؛ تصریح کرد: این افراد رویدادهای مختلفی را علیه انقلاب برنامه ریزی نمودند؛ علیه ملتی که روی پای خودش می ایستد و با ظلم و ظالم مبارزه می کند.

طاهری بیان کرد: ملت ایران در انتخابات سال ۸۸ و فارغ از این که چه شخصی در انتخابات پیروز می شود اولویت اول خود را در حضور حداکثری قرار دادند.

وی فتنه 88را فتنه ای از قبل برنامه ریزی شده داست و گفت: فتنه ۸۸ فتنه ای بود که ریشه در بیرون از کشور دارد وسال ها برای اینکه چنین اتفاقی رخ دهد برنامه ریزی شده ، کتابهایی که بعد از این حوادث در زمینه ی نقش آمریکا ، انگلیس و بهاییت در فتنه ۸۸ بیانگر همین مسئله بود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در این میان در کشور نیز افراد وبازیگرانی زمینه ساز آغاز فتنه در کشور شدند.

وی افزود: عده ای تلاش کردند اعتماد مردم نسبت به نظام وانقلاب از بین برود؛ وقتی اعتماد مردم نسبت به نظام کم شود نا امنی بوجود می آید، به این وسیله با آبروی نظام و انقلاب اسلامی بازی کردند.

کارشنماس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: بازیگران فتنه88 همان کسانی بودند که مردود شدند« مردود به معنی سقوط» ولی مردم با بصیرت وآگاهی جواب فتنه گران ۸۸ را دادند.

طاهری با بیان اینکه دشمنان تلاش و برنامه ریزی های فراوانی جهت مخدوش کردن اعتماد مردم به انقلاب انجام دادند تا به انقلاب اسلام ضربه بزنند؛ گفت: دراین راستا اقدامات زیادی را طرح ریزی نمودند که با شکست مواجه شدند بعد از انتخابات دشمنان نظام سناریوی دیگری را طرح ریزی کردند تا بتوانند انقلاب رنگی یا مخملی را پس از انتخابات کلید بزنند.


وی افزود: فکر می کردند جمهوری اسلامی ایران هم مثل کشورهایی است که متوان درآن انقلاب های مخملی ایجاد کنند. امام اشتباه کردند ملت ایران ملتی است که فریب حیله های آنان را نخواهد خورد

کارشناس مسائل سیاسی افزود: در سناریوی بعد از انتخابات ۸۸ بازیگران دیگری هم وارد شدند از جمله منافقین، آشوبگران و حتی کشته سازی با هدف تحریک مردم علیه نظام ، اوج آن اهانت ها و دشمنی ها در روز عاشورای حسینی و حمله به مجالس و عزاداران امام حسین(ع) بود بخش زیادی از فریب خوردگان پس از این حوادث آگاه و راه خود را از فتنه گران جدا نمودند

طاهری اذعان داشت: عاشورا و فرهنگ عاشورایی سرمایه بزرگی برای نظام ما و الگوی مبارزه با ظالمین و سازش نکردن با ظالم است. مردم نشان دادند که حاضرند برای ارزشها از جان ومال باید گذشت دشمنان انقلاب پس از انتخابات ۸۸ بر روی ارزش ها تمرکز کردند، مبارزه با اسلام و اصل ولایت فقیه ،انتخابات هم بهانه ای بود برای فتنه گران از شعارهایی که سر می دادند می توان فهمید. آنها اصل نظام را نشانه گرفته بودند،ندای انقلاب اسلامی را که در فضای امروز جامعه بین المللی مطرح است.

وی گفت : فتنه شکل گرفت تا باطلی را جایگزین کنند امام بصیرت وآگاهی مردم باعث شد که این امر به نتیجه نرسد. نهم دیماه باعث تحکیم نظام،افزایش آبروی مردم دبرابر دشمان شد دشمنانی مایوس که دیدند در ایران نمی شود چه با جنگ تحمیلی ، چه ترور و کودتاهای رنگی ومخملی به نتیجه برسند.

وی گفت: باید توجه داشت مردم صحنه گردانان اصلی نظامند. کارنامه ای موفق حضور درانتخابات و کنترل فتنه۸۸ که با بصیرت و آگاهی کسب کردند.عده ای از خواص سقوط کردند، همراه و همگام با مردم نبودند. بعضهی از هوادران نامزدهای انتخاباتی نیز به همین صورت جرم بزرگی انجام دادند. مطالبه ی بخش زیادی از جامعه این است که خاطیان باید محاکمه شوند. انتظار از خواص این بود که در مقابل قانون تمکین کنند.

طاهری رویارویی خواص با نظام را زمینه ساز فعالیت دشمنان در کشور دانست و بیان کرد: انتظار این بود که ازدشمن دوری کنندو باید از افراد فاسد دوری می کردند. تعدادی در این میان قربانی شدندکه کسانی که باعث بروز این اتفاقات شدند پاسخگو باشند. انتظار این است که قوه ی قضائیه در این زمینه با متخلفان برخورد جدی کند.

کارشناس مسال سیاسی ادامه داد: مردم انقلاب و نظام را ازخودشان می دانند وباید حواسمان باشد ، ۹دی یعنی مواظب باشیم ، از افراطی گری پرهیز کنیم، اعتمادی که نخبگان به نظام دارند تبیین و روشنگری کنند برای حفظ آرامش جامعه، اساتید ما ، دانشجویان ما باید فعال باشند.نخبگان اگر بصیر باشند که اینگونه است زمینه ای برای نابودی فتنه می شود جامعه متوجه حق وباطل می شود ملت در ابعاد مختلف به هم وابسته است در پایبندی به ولایت فقیه ، در حفظ نظام و ملت ما در این حوزه ها وحدت دارند . این را در ۹دی نشان دادند.

طاهری با بیان اینکه ۹دی برای ما روز بسیار مهم وحساسی بود گفت: مردم در حماسه ی نهم دی نشان دادند که وفادار به نظام وانقلاب اسلام هستند.حواسمان باشد در سهای که از نهم دی می گریم، اگر ما غفلت کنیم ، اگر اساتید و دانشجوبان ما غفلت کنند امکان ضربه خوردن کم کان وجود دارد به دلیل اینکه احتمال ضربه خورد حتی در بهترین شرایط نیز محتمل است. دشمن نیز در همان شرایط پیروزی های بزرگ نظام وانقلاب را هدف گرفت.

وی گفت : تغییر اولویت دشمن در رویارویی با نظام جمهوری اسلامی چه با ترورها ، ایجاد غائله های مختلف و جنگ تحمیلی کشوری که ۱۷۰۰۰ شهدی ترور دادرد به سمت جنگ نرم از ایجاد شایعه ، ایجاد شبحه تا ایجاد تردید بین مردم ومسئولین اما فتنه گران از موفقیت ها نتوانستند استفاده کنند.

طاهری در پایان افزود: در فتنه ۸۸ بعض از خواص کارنامه قابل قبولی نداشتند و مردود شدند، مردودی قابل جبران نه، سقوط کردند بعضی از افرادخیانت کردندکسانی که زمینه ساز نفوذ دشمن شدند افراد پشت صحنه ای که نوک پیکان آن نامزدهای انتخاباتی بودند.
انتظار این است که با افرادی که زمینه ساز ایجاد نامنی در کشور و زمینه سازی اجرای برنامه های دشمنان در کشور شدند برخورد جدی صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اساتید برتر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه