اخبار داغ

شرایط پذیرش دانشجوی ارشد بصورت مجازی در دانشگاه کردستان

شرایط پذیرش دانشجوی ارشد بصورت مجازی در دانشگاه کردستان
مدیر بخش آموزش مجازی دانشگاه کردستان گفت: درخواست راه اندازی چندین رشته پرمخاطب و پرکاربرد مانند رشته های حقوق, کامپیوتر, صنایع و ... در بخش مجازی به وزارت علوم را داده ایم که تا قبل از انتخاب رشته کنکور سال آینده تکلیف مجوز آنها مشخص می شود به همین منظور دانشجویان متقاضی رشته های مجازی باید حتما در کنکور ارشد امسال ثبت نام کنند و مجاز به انتخاب رشته شوند تا بتوانند این رشته ها را انتخاب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش دکتر پرهام مرادی مدیر بخش آموزش مجازی دانشگاه کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُرددانش اظهار داشت: قرار است امسال برای اولین بار در دانشگاه کردستان رشته هایی در مقطع ارشد بصورت مجازی راه اندازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

وی گفت: درخواست راه اندازی چندین رشته پرمخاطب و پرکاربرد مانند رشته های حقوق, کامپیوتر, صنایع و ... در بخش مجازی به وزارت علوم را داده ایم که تا قبل از انتخاب رشته کنکور سال آینده تکلیف مجوز آنها مشخص می شود به همین منظور دانشجویان متقاضی رشته های مجازی باید حتما در کنکور ارشد امسال ثبت نام کنند و مجاز به انتخاب رشته شوند تا بتوانند این رشته ها را انتخاب کنند.

,

 

,

مرادی افزود: این نوع تحصیل بیشتر برای افراد شاغل و یا خانم های دارای فرزند و تمام متقاضیانی که فرصت حضور مداوم در کلاس های درس برایشان فراهم نیست مناسب است.

,

 

,

مدیر بخش آموزش مجازی دانشگاه کردستان ادامه داد: دانشگاه کردستان تنها دانشگاه غرب کشور است که شرایط تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را بصورت مجازی در برخی از رشته ها فراهم آورده است.

,

 

,

وی در مورد شرایط برگزاری کلاس های مجازی گفت: تمام امکاناتی که در کلاس درس وجود دارد شامل استاد, کتاب و جزوه بصورت زنده و از بستر اینترنت با کیفیت بالا بصورت زنده برای دانشجویان فراهم میشود و دانشجویان در ماه سه جلسه بصورت مجازی و یک جلسه بصورت حضوری در کلاس حاضر می شوند.

,

 

,

مرادی یادآور شد: اگر دانشجویی امکان حضور در کلاس های مجازی برایشان فراهم نشود محتویات کلاس ذخیره میشود و دانشجو هر زمان که بتواند میتواند از مطالب کلاس استفاده کند البته امتحانات این دوره بصورت حضوری برگزار میشود.

,

 

,

مرادی با بیان اینکه تعیین شهریه برای دانشجویان بر عهده خود دانشگاه است، تصریح کرد: هزینه شهریه توسط هیات امنای دانشگاه مشخص می شود،هر چند هزینه نهایی این رشته هنوز مشخص نیست اما مطمئنا هزینه رشته های مجازی کمتر از دوره های شبانه و آزاد است و متناسب با شرایط اقتصادی مردم استان تعریف میشود.

,

 

,

وی در پایان گفت: ارزش مدرک رشته های مجازی و روزانه یکی است و مورد تایید موزارت علوم است و متقاضیان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه