اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی

۹ دی، حماسه ای ماندگار و تاثیرگذار است

۹ دی، حماسه ای ماندگار و تاثیرگذار است
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی، حماسه ماندگار و تاثیرگذار است گفت: باید اهداف و ارزش های این حماسه بزرگ به خوبی در جامعه تبیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: دشمن انقلاب اسلامی ۳۸ سال است که با ترفندهای مختلف قصد ضربه زدن به کشور را دارند که همواره با درایت های امام(ره) و مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,


زند با اشاره به اینکه دشمنان اسلام بعد از انتخابات سال ۸۸ با ایجاد فتنه به دنبال سرنگونی انقلاب اسلام ایران بودند اظهار کرد: فتنه‌ ی سال ۸۸ از قبل توسط آمریکا برنامه ریزی ‌شده بود که با هوشیاری و حضور مردم و مدیریت رهبر معظم انقلاب و عنایت امام زمان (عج) خاموش شد.

,
,


وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی سال ۸۸ در تاریخ با توجه به اقدامات و فتنه دشمن، روز ویژه‌ای است بیان کرد: حماسه ۹ دی باید از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد و برای مردم و به خصوص نسل جوان به خوبی تبیین شود.

,
,


وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت این روز با رویکرد تبیین فتنه و بصیرت افزایی در برابر فتنه‌ها برای اصناف و بازاریان برگزارمی‌شود.

,
,


رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی تحت عنوان همایش بصیرت و میثاق با ولایت با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نماینده خبرگان رهبری استان مرکزی و با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مرکزی، روسای اتحادیه های صنفی اراک با همکاری حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان اراک عصر روز پنج‌شنبه ۹ دی در کانون بسیج اراک برگزار می شود.

,
,


زند خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان با شرکت گسترده یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که همچنان به این نظام الهی و آرمان های امام، رهبری و شهدا پایبند هستند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه