اخبار داغ

امام جمعه نیشابور:

هیچ دینی مانند اسلام به جایگاه رسانه توجه نکرده است

هیچ دینی مانند اسلام به جایگاه رسانه توجه نکرده است
در آستانه نهم دی ماه و هفته بصیرت اعضای بسیج رسانه شهرستان نیشابور با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، درآستانه نهم دی ماه و هفته بصیرت اعضای بسیج رسانه شهرستان نیشابور با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز, عطارنیوز,

حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور دراین دیدار رسانه را مهمترین رکن حکومت هاست دانست و گفت: هر تصمیمی  که دولت ها می خواهند بگیرند رسانه ها به عنوان جاده بازکن دولت ها وارد میدان می شوند.

,

وی بابیان اینکه هیچ دینی مثل اسلام به  نقش رسانه به عنوان مرجع پیام رسان توجه نکرده است عنوان کرد: بیان داستان هد هد به عنوان خبررسان سلیمان در قرآن نشان از این اهمیت دارد.

,

یعقوبی اظهار داشت: نکته ای که در بسیج رسانه وجود دارد این است که برای خدا و خدمت به خلق  کار می شود، وقتی  یک خبرنگار جانش را به خطر بیندازد و می رود به سوریه و ترفندهای ساحران را باطل می کند و بعد به شهادت می رسد گواه این بیان می باشد.

,

وی تاکید کرد: بسیج رسانه کمک کار مردم و محرمان و کمک کار حق در برابر باطل است، ما از رسانه بسیج این را انتظار داریم در میان هجمه رسانه ها به عنوان یک رسانه سالم اخبار امید بخش را منتقل کند.

,

وی سپس خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاران اخباری را منعکس کنند که واقعیت و فایده داشته باشد و جامعه را امیدوار کند.

,

یعقوبی گفت: برخی به دنبال رسانه های بیگانه هستند به بهانه اینکه رسانه ها داخلی هر خبری رانمی گویند، ممکن است ما دیرتر بگوئیم، این مهم نیست، مهم این است آنها با چه نیتی می گویند، آیا هدف آنها بالا بردن افکار ما است یا جامعه را به آشوب کشیدن؟!

,

وی تاکید کرد: یکی از نیاز های مهم نماز جمعه اطلاعات و در جریان امور قرار گرفتن است و از شما تقاضا می کنم اخبار و گزارشات را در طول هفته به دفتر بنده برسانید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه