اخبار داغ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران:

خواص بی‌بصیرت را به بصیرت دعوت می‌کنیم

خواص بی‌بصیرت را به بصیرت دعوت می‌کنیم
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در بیانیه‌ای نوشت: خواص بی‌بصیرت را دعوت به بصیرت می‌کنیم تا مبادا فریب سراب گفتمان شکست‌خورده و پوسیده لیبرال سرمایه‌داری غرب را بخورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه ای را به شرح زیر نوشتند:


۹ دی حماسه‌ای بزرگ مبنی بر نه گفتن ملت ایران به گفتمان ضد دین غرب، ایادی آن‌ها به عنوان فتنه گران و حاکی از ایمان مردم بود که موجب بصیرت آنان برای حضور در صحنه گردید و همانطور که مقام معظم رهبری (مد) فرمودند: هر جا شعار واحد و مشخص بعلاوه ایمان و عمل در کنار هم قرار گیرند، هیچ عاملی قادر به مقابله نیست و همانطور که امام راحل(ره) فرمودند رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود و شاید از این جهت امام خامنه‌ای حماسه نهم دی را شبیه حرکت مردم در اوایل انقلاب خواندند؛ لذا ضروریست تا پاسداشت این حماسه نیز مانند حماسه ۲۲ بهمن صورت پذیرد.


بررسی عمق شعار‌ها و کالبد شکافی این حماسه که از مطالبات معظم له می‌باشند، نباید مورد فراموشی قرار گیرد. چرا که این حماسه تجدید بیعتی چندباره با اسلام، رهبری و آرمانهای انقلاب بود تا سیلی محکمی به صورت خام اندیشان غربی نواخته شود و طنین آن همیشه در گوش همه کج اندیشان و معارضان نظام باقی بماند.


ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان تهران ضمن تاکید بر پاسداشت این روز، خواص بی‌بصیرت را دعوت به بصیرت نموده تا مبادا فریب سراب گفتمان شکست خورده و پوسیده لیبرال سرمایه داری غرب را خورده و بخواهند آن را به عنوان نسخه‌ای ناکارآمدبرای ملت هوشیار وبصیر ایران اسلامی بپیچند چراکه در این صورت مانند فتنه گران ۸۸ برای همیشه به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه