اخبار داغ

حمیدرضا ترقی:

اولین بار توسط رفسنجانی بحث تقلب در انتخابات پیش آمد/با چه رویی دم از حقوق شهروندی می زنید وقتی که مردم مشکل اقتصادی دارند

اولین بار توسط رفسنجانی بحث تقلب در انتخابات پیش آمد/با چه رویی دم از حقوق شهروندی می زنید وقتی که مردم مشکل اقتصادی دارند
معاون بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در اندیشکده های آمریکایی نقشه فتنه طراحی می شود و اولین بار بحث تقلب در انتخابات در سال2088توسط آقای رفسنجانی به میان آمد که گفت اگر تقلب نشود در انتخابات چنین اتفاق خواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، حمید رضا ترقی معاون بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی در همایشی که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9دی شامگاه چهارشنبه8دی ماه در محل مسجد نبی اکرم(ص)نیشابور برگزار شد گفت: فتنه گران اصل انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند، در فتنه وقتی دقت کنیم می بینیم یک سر حوادث به داخل و سر دیگر آن به خارج وصل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

وی ادامه داد: دشمن به همین کسانی که در مبانی امام اختلاف داشتند دل بسته است، در اندیشکده های آمریکایی نقشه فتنه طراحی می شود و اولین بار بحث تقلب در انتخابات در سال2088توسط آقای رفسنجانی به میان آمد که گفت اگر تقلب نشود در انتخابات چنین اتفاق خواهد افتاد.

,

ترقی گفت: طراحی و برنامه ریزی که جورج سوروس برای انقلاب رنگی در کشور ما با استفاده از تجربه انقلاب های کشور های منطقه انجام داده بود این برنامه وارد محیط داشنگاهی شد و حتی جزواتی در بین دانشجویان توزیع شد.

,

وی افزود: بالغ بر190برنامه را طراحی کردند تا جمهوری اسلامی را ساقط کنند، رمز فتنه توسط بیگانگان طراحی می شد و اعلام این رمز توسط کسانی در داخل کشور مطرح می شد که توجهی به مصالح و منافع ملی ندارند.

,

ترقی گفت: این افراد چون از دولت نهم آسیب دیده بودند و دست آنها در فساد اقتصادی رو شده بود برای مقابله با دولت در واقع این همکاری را خارج انجام دادند و رمز فتنه را اعلام کردند.

,

وی افزود: ده درصد صندوق ها بازشماری شود و نتیجه تغییری نکرد اما نپذیرفتند، به نظام اتهام افتراء و تقلب زدند در حالی که بیش از سی انتخابات را سالم و بدون نقص برگزار کردیم.

,

ترقی گفت: امروز برای واکسینه شدن جامعه نیازمند بصیرت هستیم، ببینیم حرفی که از دهان کسی بیرون می آید در پشت این حرف چه کسانی قرار دارند.

,

وی ادامه داد: کشور ما مبتلا به اشرافی گری شده است، مدیرانش حقوق های نجومی می گیرند و برخی از وزرا هزار میلیارد توامن اندوخته مالی دارند، مدیرانی که اشرافی گری دارند طبیعتا نمی توانند مسائل دولت اسلامی را محقق کنند.

,

ترقی گفت: مشکلات مردم کنسرت و سخنرانی نیست، حقوق شهروندی مشکل مردم نیست، مهمترین حقوق شهروندی همین است که سرپرست خانواده ای به هنگام برگشت به خانه خجالت زده برنگردد، با چه رویی از حقوق شهروندی دم می زنید در حالی که80درصد مردم به دنبال حل مشکلات اقتصادی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه