اخبار داغ

همایش بزرگداشت 9دی در شهر شیرین سو برگزار شد

همایش بزرگداشت 9دی در شهر شیرین سو برگزار شد
همایش بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور باشکوه بسیجیان شهر شبرین سو برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از کورنگ ؛ در این همایش که با حضور دکتر احمد حسین فلاحی دبیر جبهه پایداری استان همدان همراه بود ابتدا فرمانده حوزه شهید صوفی شیرین سو سروان فرشادی ضمن خیر مقدم به دکتر فلاحی از حضور و مشارکت بسیجیان حوزه های حضرت زینب سلام الله علیها و حوزه شهید صوفی شهر شیرین سو در این همایش تشکر و قدردانی نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

در ادامه همایش حجت الاسلام دکتر فلاحی در خصوص فتنه سال 88 و نقش به سزای مقام معظم رهبری در خنثی سازی این فتنه عظیم گفت:  امروز به پاس اقتدار و مدیریت ولایت تمامی دنیا فهمیده است که ایران در سخت ترین شرایط با تفکرات انقلابی این شخصیت الهی از گزند بلایا و فتنه های طراحی شده در امان خواهد ماند.

,

دکتر فلاحی درخصوص مذاکرات و سازش با آمریکا افزود:مسئولین کشور ما آگاه باشند عزت و سربلندی این کشور در گرو مقاومت در مقابل دشمنان است . مذاکره با آمریکا به جط خفت و خواری چیزی برای ما به ارمغان نیاورد.

,

فلاحی فتنه 88را فتنه ای از پیش طراحی شده دانست و خاطر نشان کرد:دشمن در برنامه ای از پیش تعیین شده در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به ازعان مستکبران عالم ملت ایران در حرکتی حماسی و تجدبد بیعت با مقام ولایت در 9دی 88تمام برنامه ریزی های دشمنان را برهم زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه