اخبار داغ

درپی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت؛

دستگیری 25 نفر سارق و توزیع کننده مواد مخدر در نیشابور

دستگیری 25 نفر سارق و توزیع کننده مواد مخدر در نیشابور
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ازاجرای 48 ساعته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری تعداد 25 نفر سارق و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "اکبر آقابیگی " در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار عطارنیوز گفت: طی 48 ساعت گذشته در راستای ارتقاء امنیت و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، دستگیری سارقین، برخورد بامزاحمین و متخلفین مقررات راهور در سطح شهرستان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,


وی افزود:در اجرای این طرح تعداد 22خرده فروش مواد مخدر (یک نفر خانم و بقیه مرد )دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط گردید .

,
,


آقابیگی خاطر نشان کرد: دستگیری 3 نفر سارق متواری و کشف 11 فقره انواع سرقت ها از جمله دو دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه خودرو پراید، هشت فقره داخل خودرو و هم چنین توقیف 43 دستگاه وسیله نقلیه مزاحم، پلاک مخدوش، فاقد مدارک و... (18 دستگاه خودرو - 25 دستگاه موتورسیکلت) از دیگر نتایج اجرای این طرح می باشد .

,
,


متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند .

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مثبت شهروندان با پلیس و هم چنین خبرنگاران در انعکاس اخبار، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی نموده و هرگونه انتقاد، پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد کارکنان را با تلفن 197 اعلام دارند.انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه