اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

برخی خواص بی بصیرت خانوادگی در فتنه 88 حضور داشتند / راه بقای 9 دی حضور در صحنه با روحیه انقلابی است

برخی خواص بی بصیرت خانوادگی در فتنه 88 حضور داشتند / راه بقای 9 دی حضور در صحنه با روحیه انقلابی است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: از علل شکل گیری و اوج گیری فتنه 88 سکوت خواص بی بصیرت کشور بود و اینکه برخی از خواص به صورت خانوادگی در فتنه شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسین خسروی، کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در همایش بصیرت و میثاق با ولایت این شهرستان اظهار داشت: 9 دی روز مبهم گویی نیست بلکه باید با صراحت تمام صحبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه اگر انسانی به خصوص مسئولی بی بصیرت باشد مانند دانشمندی که فاسد شده است، خاطر نشان کرد: 9 دی نتیجه فتنه ای بود که دشمن بعد از انتخابات 88 آن را شروع کرد و وعدی از مسئولانی که در پست های بالا حضور داشتند گردن خود را پل فتنه قرار دادند و فتنه ای ایجاد شد که اگر 9 دی نبود کشور به پرتگاه سقوط می کرد.

,

**در فتنه 88 سران فتنه پلی برای ورود فتنه و دشمن شدند

,

خسروی با تاکید بر اینکه در فتنه 88 حتی به مقدسات اسلامی رحم نکردند و شعارهای غیر اسلامی سر دادند، تصریح کرد: آنهایی که حتی جبهه را ندیده بودند و برای دفاع از ایران قدمی برنداشته اند شعار جانم فدای ایران سر دادند.

,

وی همچنین اذعان کرد: 30 نفر مزدور وطن فروشی که در چند روز اخیر نامه درخواست تمدید تحریم های ایران را به ترامپ دادند همان هایی هستند که در سال 88 شعار جانم فدای ایران سر دادند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در فتنه 88 مسئولانی همچون موسوی، کروبی و رئیس دولت اصلاحات پلی برای ورود فتنه و دشمن شدند، تاکید کرد: بیانیه میرحسین موسوی در پی آتش زدن مسجد شباهت کامل با حرف عمر سعد در روز کربلا داشت و افکار عمر بن سعد در فتنه 88 زنده شد.

,

**برخی خواص با خانواده در فتنه 88 حضور داشتند

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم در 9 دی بدون هیچ دعوت و مدیریتی به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند، بیان داشت: زمانی که خواص در منافع ملی کم کاری کنند دشمن جسورتر می شود.

,

خسروی یکی از علل بروز فتنه 88 را عدم اقدام بجای برخی از خواص دانست و عنوان کرد: آنهایی که یار و شاگرد امام بودند و برای انقلاب زحمات زیادی کشیدند در فتنه 88 عاقبت به خیر نشدند.

,

وی با بیان اینکه این روزها روزهایی است که اگر سکوت کنیم خیانت کرده ایم، ابراز کرد: از علل شکل گیری و اوج گیری فتنه 88 سکوت خواص بی بصیرت کشور بود و اینکه برخی از خواص به صورت خانوادگی در فتنه شرکت کردند.

,

**ریشه یابی نکردن فتنه 78 زمینه ساز فتنه 88 شد / آقا زاده شهید بی بصیرت خواستار آزادی سران فتنه است

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به چرایی گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: نسل جوان باید بدانند چه کسانی آن خسارت را به وجود آوردند و شیرینی مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات را تلخ کردند.

,

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند که آقازاده زندانی در فتنه 88 نامه درخواست تمدید تحریم ها علیه ایران را به دشمن داد، تصریح کرد: اگر تاریخ خود را ندانیم و درس عبرت نگیریم نمی توانیم آینده خود را تامین کنیم.

,

خسروی با تاکید بر اینکه فتنه 78 را درک نکردیم که فتنه 88 پدید آمد، اذعان کرد: در فتنه 78 سرادر نظری فرمانده نیروی انتظامی وقت تهران، رئیس دولت اصلاحات را به مناظره دعوت کرد و گفت من آمار دارم که ریشه اصلی فتنه و مسائل کوی دانشگاه خود دولت است.

,

وی همچنین تاکید کرد: فرزند شهید نماینده مجلس به اندازه یک انسان عادی بصیرت ندارد و خواستار آزادی سران فتنه 88 شده است؛ اگر درس عبرت نگیریم چه بسا این فتنه دوباره تکرار شود.

,

**وضعیت امروزه برجام نشانه اعتماد بدون سند و مدرک و امضاء به دشمن است

,

این کارشناس مسائل سیاسی بخش اعظم مشکلات کشور را از عدم تبعیت از ولایت فقیه دانست و ابراز کرد: اوباما در قضیه برجام نه تنها سر ما کلاه گذاشت بلکه 2 میلیارد دلار از اموال کشور را غارت کرد.

,

وی با بیان اینکه ما نباید از رهبری جلو بزنیم یا عقب بمانیم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در فروردین 94 فرمودند که ریز مذاکرات را منتشر کنید مردم نا محرم نیستند ولی تا به امروز این کار صورت نگرفته است.

,

خسروی همچنین تاکید کرد: زمان اجرای برجام مقام معظم رهبری برای اجرای آن 28 شرط گذاشتند ولی اگر به این 28 شرط عمل می شد برجام به این حال و روز نمی افتاد؛ تمام تعهدات یکجا و یکطرفه انجام شد ولی طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد.

,

وی با بیان اینکه چرا اسرار و مشکلات کشور را خیلی واضح برای دشمن افشا می کنند، گفت: حقایق را باید بپذیریم و کورکورانه تصمیم نگیریم، اعتماد به دشمن بدون سند و مدرک و امضاء به این نقطه می رسیم.

,

** یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی استفاده از سرمایه و نیروی ایرانی است

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه گزارش باید برای مردم محسوس و ملموس باشد، تصریح کرد: 6 سال که میزان یارانه همان 45 هزار و 500 تومان است ولی بر میزان قیمت اجناس و قبض های خدماتی روز به روز افزوده می شود.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: لغو سخنرانی یک آقازاده شهید که سابقه سوء سخنرانی های این آقا برای همه محسوس است همه دولت را به جنب و جوش می آورد که چرا سخنرانی لغو شد چرا این افراد برای 60 سخنرانی که از اربعین لغو شده سکوت کرده اند، این عدالت است؟

,

خسروی با بیان اینکه آزادی بیان برای همه باید رعایت شود، عنوان کرد: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی استفاده از سرمایه و نیروی ایرانی است چرا باید غذای قطار این کشور را به یک شرکت اتریشی بدهند؟

,

** راه بقای 9 دی حضور در صحنه با روحیه انقلابی است

,

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با حقوق های نجومی، ابراز کرد: تازه دیروز مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی بررسی حقوق های نجومی را تصویب کرده است، بر چه اساس می گویند که حقوق های نجومی تمام شده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تاکید کرد: در شرایطی که معیشت مردم در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و مردم برای ریال به ریال زحمت می کشند، فیش حقوق های نجومی خیانت به مردم است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: راه بقای 9 دی این است که با روحیه انقلابی در صحنه باشیم و از منافع ملی خود دفاع کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه