اخبار داغ

امام جمعه ترکمانچای:

در فتنه ۸۸، مردم یگ گام جلوتر از خواص جامعه بودند

در فتنه ۸۸، مردم یگ گام جلوتر از خواص جامعه بودند
حجت الاسلام کیانی امام جمعه ترکمانمچای گفت: تجربه فتنه ۸۸ نشان داد که برخی از خواص در فتنه ۸۸ فاقد بصیرت بودند در حالی که مردم یگ گام جلوتر از آنها عمل کرده و با بصیرت از رهبر خود پیروی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، حجت الاسلام والمسلمین یونس کیانی در خطبه های نماز جمعه امروز ۱۰ دی ماه، با اشاره به این موضوع که در برخی از فتنه ها آگاهی و بصیرت عوام الناس بیشتر از خواص جامعه است، افزود: ما باید پایداری به نظام را در عمل نشان دهیم که البته در ۹ دی ۸۸ ملت ما پایداری و ایستادگی خود را نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , میانا,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه ترکمانچای با بیان اینکه حکومتها هر چه قدر که بزرگ هم که باشد اگر اعتقاد واقعی به خداوند نباشد محکوم به شکست است، اظهار داشت: در سال ۸۸ عواملی دست به دست هم داد تا فتنه ای در کشور رخ دهد که فرمانده کل با تدبیر خویش آن را خاموش کرد.
,
 
,
 
,
 
,
وی به جایگاه ولایت فقیه بر لزوم شناخت هرچه بهتر آن به عنوان یک نعمت بزرگ الهی اشاره کرد و افزود: مردم ایران در حماسه بی نظیر ۹ دی ماه  نشان دادند که حق مداری و ولایت مداری را به شخص محوری و شخصیت مداری ترجیح می دهند.
,
 
,
 
,
 
,
کیانی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همیشه در معرض فتنه های دشمنان بوده لذا مردم باید پشت سر رهبری با هوشیاری و بصیرت  مانع گرفتارشدن کشور به مشکلات شوند، خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ به واسطه نفوذ دشمن و ایادی داخلی انان صورت گرفت و امروز نیز در فکر توطئه و زمینه سازی آن هستند تا مسبب راه اندازی فتنه دیگری باشند.
,
 
,
 
,
 
,
خطیب جمعه ترکمانچای  با اشاره به نامه امام خمینی(ره) به گرپاچف در آن دوران که نوشته بود «شما که جرات کردید دنیای کمونیست و سوسیالیستی را کنار بگذارید مواظب باشید در دام دنیای سرمایه‌داری و کاپیتولاسیون گرفتار نشوید و بنیانگذار جمهوری اسلامی پیش‌بینی کرد سرمایه‌داری در سراشیبی سقوط و اضمحلال است» اشاره کرد و افزود: امروز دنیا تشنه معارف اسلام بوده و باید بحث اقتصاد مقاومتی و اسلامی ضمن معرفی به دنیا بصورت عملی در کشور اجرا شود.
,
 
,
 
,
 
,
وی راه نجات کشور از مشکلات و معضلاتی مختلف از جمله بیکاری  را اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب هوشیارانه آن را هشدار داد عنوان کرد و اظهار داشت: جهان استکبار با جدیت تمام و جنایت وحشتناک در رابطه با اقتصاد جامعه و نظام ما را تهدید و تحریم کرده است.
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه برخی از سیاسیون داخلی ایران و دست‏اندرکاران برجام تصور می‏کردند که اگر ایران به همه تعهدات خود عمل کند، آمریکایی‏ها هم به تعهدات خود عمل می‌کنند، ادامه داد: روند طی شده در مذاکرا تو بعد از توافق ثابت کرد که آمریکا رسما عهدشکنی کرده برجام را نقض کرده است.
,
 
,
 
,
 
,
وی افزود: تعهد آمریکا و غرب این بود که تحریم‏ها یک‏جا و یک‏باره برداشته شود و غرب دیگر در اوضاع اقتصادی ایران کارشکنی نکند و تحریم جدید نیز وضع نکند، اما اکنون برخی سیاست و عملکرد سران این کشورها خلاف این موضوع می باشد.
,
 
,
 
,
 
,
کیانی با اشاره به این موضوع که  امریکا  و هم پیمانانش در منطقه در پشت جنایت‌های روی داده در سوریه، عراق و یمن  و حمایت از گروهای تروریستی نقش مستقیم دارد، اظهار داشت: برخی مسئولین نظام علی رغم اثبات این موارد همچنان بر ایجاد ارتباط و نشستن بر سر میز مذاکره با این کشورها اسرار می ورزند.
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین کیانی پرداخت زکات را موجب نزول رحمت الهی دانست و خواستار برنامه ریزی لازم جهت ترویج فرهنگ زکات در جامعه شد و افزود: زکات علاوه بر منافع اجتماعی و اقتصادی ، موجب قبولی اعمال ، بیمه شدن جسم و جان و تامین نیازهای نیازمندان می شود و اگر به دست نیازمندان واقعی برسد باعث فقرزدایی می شود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه