اخبار داغ

امام جمعه اسفدن:

در9دی مردم با بصیرت، بعضی ازخواص را ازخواب غفلت بیدار کردند

در9دی مردم با بصیرت، بعضی ازخواص را ازخواب غفلت بیدار کردند
امام جمعه اسفدن گفت: فتنه 88 یک امتحانی بود که توده مردم در آن نمره عالی گرفتندوبا بصیرت خود بعضی از خواص را هم از خواب غفلت بیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، حجت الاسلام عبدالهی امام جمعه اسفدن در خطبه های این هفته با اشاره به یوم الله 9 دی این روز را از دو جهت مورد اهمیت  قرار داد و بیان داشت: اولین موضوع بصیرت  خواص و عوام می باشد که عوام  با آن بصیرت خود بعضی از خواص را هم از خواب غفلت بیدار کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی دومین موضوع  9 دی را فتنه 88 دانست و بیان داشت : از فتنه 88 این درس را گرفتیم که اگر تشخیص درست و به موقع باشد پیروزی شیرینی به همراه دارد.

,

خطیب جمعه اسفدن  افزود: فتنه 88 یک امتحانی بود که توده مردم در آن نمره عالی گرفتند  ولی بعضی از خواص بی بصیرت نمره قبولی نگرفتند و مردود شدند و این مردودی  خود را هم قبول ندارند و بر آن پا فشاری می کنند.

,

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه مردودین فتنه 88 با دشمن تبانی کردند که بر مردم ایران بوسیله تحریم فشار بیاورند  تا از مسئولین جدا شوند اظهار داشت :برخی از خائنان به این ملت چند وقت پیش  نامه ای به رئیس جمهور جدید آمریکا  نوشتند  و خواستند که تحریم ها را بر ملت ایران بیشتر و جلوی برجام را بگیرد و بر سپاه و رهبری فشار بیاورد.

,

وی خاطر نشان کرد :  تمام قعطنامه ها و تحریم هایی که ظالمانه از سوی جامعه استکباری برعلیه کشورمان انجام شد بوسیله سر نخ ها و چراغ سبزی بود که این فتنه گران و خائنین به ایران اسلامی به دشمن نشان دادند ،اگرنه  می توانستیم  از آن حضور میلیونی مردم در انتخابات بر علیه جامعه جهانی استفاده کنیم.

,

امام جمعه اسفدن با بیان اینکه پرونده فتنه 88 همچنان مفتوح است  اظهار داشت:متاسفانه بعضی از مسئولین بی بصیرت در صدد رفع حصر و مظلوم نمایی و بزک کردن فتنه گران هستند .

,

وی گفت : آری ،باید رفع حصر صورت بگیرد منتهی نه برای عناد بیشتر با انقلاب  بلکه برای دیدن جزای خیانتی که به انقلاب روا داشتند  که البته چیزی کمتر از اعدام نخواهد بود و اگر مورد رافت مقام معظم رهبری و نظام قرار نمی گرفتند  الان خود را طلبکار نظام نمی دانستند به آن همه جنایتی که کردند .

,

حجت الاسلام عبدالهی ضمن تقدیر و  تشکر از حضور پر شور مردم در مجالس و محافل که در سالگرد 9 دی لبیکی زیبا به ندای رهبری گفتند و این روز را در تاریخ ماندگار کردند  خطاب به مسئولین  اظهار داشت : در مجالس مردم شرکت کنید و با مردم صادق باشید و قدر این مردم را بدانید و از خدمتگزاری این مردم لحظه ای غافل نشوید .

,

امام جمعه اسفدن در ادامه به دوشنبه 13 دی ماه سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گور باچف رهبر شوروی سابق در سال 67 اشاره کرد و گفت:این پیام که بر گرفته از قرآن کریم است نه تنها برای رهبر شوروی بلکه برای همه ابر قدرتهایی که انسان را از فطرت خداجوی او جدا کردند می باشد.

,

وی گفت : همانگونه که رهبر انقلاب به جوانان غرب نامه نوشتند اصل هر دو نامه دعوت است ، دعوتی که وظیفه انبیاء الهی می باشد و چون این دو بزرگوار جانشین انبیاء الهی هستند باید را آن بزرگواران را ادامه دهند .

,

خطیب جمعه اسفدن در پایان به پنج شنبه  16 دی ماه  سالروز شهادت حماسی شهدای  هویزه اشاره کرد وگفت:این روز بنام شهدای دانشجو نام گذاری شده است و وظیفه همه ما بخصوص دانشجویان این است که پیام شهدای دانشجو را به نسل های جوان منتقل کنیم و همانگونه که گفتیم "کل یوم عاشورا   و کل ارض کربلا" نباید بگذاریم که شهدا فراموش شوند که به فراموشی سپردن یاد و خاطره شهداء خواسته دشمنان انقلاب  و شهداء است .

,

وی گفت: شرط بقاء این عزت،امنیت و سر بلندی ملت پای بند بودن به فرهنگ شهادت، ایثار و عمل به سیره شهدامی باشد .

,

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه دانشجویان  که طبقه پیشرو و زبده اجتماع هستند تصریح کرد: دانشجویان باید در سازندگی آینده کشور و عمل به اهداف شهداء نقش فعال تری داشته باشند .

,

تبریک آغاز سال 2017 میلادی  و گرامیداشت شهید ستاری فرمانده نیروی  هوایی و اولین سالگرد شهید باقر النمر  از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اسفدن بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه