اخبار داغ

امام جمعه نیر:

9دی روز انزوای خواص بی بصیرت بود

9دی روز انزوای خواص بی بصیرت بود
امام جمعه نیرگفت: حماسه 9 دی، قیام گسترده و فراگیر مردم ایران در حقیقت روز انزوای خواص و پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: جریان فتنه، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را به بهانه تقلب در انتخابات هدف قرار داد، منافع ملی را نادیده گرفت و خسارات سنگینی به نظام زد. با فلج کردن کار کشور و جامعه امنیتی کردن فضای کشور و جامعه با آشوب، تولید سوژه و فرصت برای نقش‌آفرینی رسانه‌های معارض غربی و ضدانقلاب، نپذیرفتن رای مردم و زیرسوال‌بردن سلامت انتخابات و جمهوریت نظام، وسیله نفوذ و حضور غربی‌ها در داخل کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 

,

وی افزود: جریان فتنه با ظلم بزرگی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرد، جریانات ضدانقلاب اعم از سلطنت‌طلب، منافقین، در آشوب‌های 88 میدان پیدا کرده و خسارت‌های فراوانی را به نظام، اموال عمومی و جان و مال مردم وارد کردند که اوج آن در حرمت‌شکنی عاشورای 88 ظاهر شد. جریان فتنه با شعارهای خود در روز قدس و حرمت‌شکنی‌های روز 13 آبان، 16 آذر 88 و در نهایت حرمت‌شکنی بزرگ عاشورا، ماهیت ضددینی و ضدانقلابی خود را نشان دادند.

,

 

,

امام جمعه نیر افزود: حماسه 9دی 88 مردم ولایت مدار ایران پس از چند ماه تحرک بی حاصل فتنه آفرینان و حامیان داخلی و خارجی آنان توانست انقلاب اسلامی و نظام مقدس برآمده از آنان را از توطئه های خطرناک پیچیده کانون های استکباری و صهیونیستی، با کور کردن چشم فتنه و انزوای خواص بی بصیرت، سرفصل جدیدی از پیوند مستحکم بین امام و امت را در جامعه اسلامی ایران بگشاید. این روز استثنایی، نه در یک روز تعطیل نه با تبلیغ هیچ رسانه ای و یا دعوت بزرگان شکل گرفت.

,

 

,

وی افزود: شعارهای روز 9 دی مشخص کرد مردم به هیچ جناحی گرایش ندارند. مردم در 9 دی نشان دادند برای دفاع از انقلاب، نظام و رهبری و مقابله با انحراف از مسیر انقلاب که مقدمه نفوذ و رخنه در داخل است، در صحنه هستند. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، 9 دی «یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» در تاریخ انقلاب اسلامی بود. حماسه 9 دی، قیام گسترده و فراگیر مردم ایران در حقیقت، پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه