اخبار داغ

خطیب نماز جمعه هرات:

در فتنه ۸۸، مردم یگ گام جلوتر از خواص/سران فتنه از مردم عذرخواهی کنند

در فتنه ۸۸، مردم یگ گام جلوتر از خواص/سران فتنه از مردم عذرخواهی کنند
امام جمعه هرات گفت: برخی از خواص در فتنه ۸۸ فاقد بصیرت بودند در حالی که مردم یگ گام جلوتر از آنها عمل کردند و با بصیرت به رهبر خود اقتدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  طنین خاتم؛خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های خود نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی سفاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

حجت الاسلام محمد علی جعفری گفت: اگر مومنان صبر و تقوا پیشه کنند خداوند از طریق امداد غیبی و فرستادن فرشتگان آنان را یاری می کند.

,

وی ضمن تشکر از مردم شهید پرور شهرستان خاتم در مراسم نهم دیماه اظهار داشت: مردم سراسر ایران با حضور در مراسم نهم دیماه تجدید و میثاق دباره با ولی زمان بستند و مشتی بزرگ بر دهان بدخواهان و دشمنان نظام زدند.

,

جعفری در ادامه اظهار داشت: در جریان فتنه 88  که دست دشمن از آستین بعضی از دوستان بی بصیرت بیرون زده بود  توسط مردم آگاه ایران کوتاه شد و خواص بی بصیرت چهره واقعیشان برای همگان آشکار شد.

,

امام جمعه هرات گفت: برخی از خواص در فتنه ۸۸ فاقد بصیرت بودند در حالی که مردم یگ گام جلوتر از آنها عمل کردند و با بصیرت به رهبر خود اقتدا کردند.

,

وی در ادامه به مطالبی درباره بصیرت پرداخت.

,

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: بصیرت رمز جاودانگی و پیروزی یک ملت است.

,

وی افزود: یکی از سیاست های دشمنان، بی خبر نگه داشتن ملت و مردم از حوادث پیرامون جامعه خود است، چون این بی خبری باعث می شود تا آنان بدون دغدغه بساط سلطه و توطئه خود را پهن کنند.

,

جعفری گفت: دشمنان با راه اندازی جنگ های قومی،جغرافیایی و سیاسی درصدد شکاف و اختلاف بین مسلمانان هستند تا از این طریق به پیروز برسند و اگر مردم بصیرت نداشته باشند و نتوانند حق را از باطل شخیص دهند دشمن موفق خواهند شد.

,

حجت الاسلام جعفری در ادامه خاطر نشان کرد: کوتاه نیامدن برخی از خواص در فتنه 88 و سکوت بعضی دیگر نشان از بی تقوایی و کوردلی آنان است.

,

وی با بیان این که مردم در فتنه 88 با لبیک به رهبری از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کردند، گفت: سکوت برخی خواص در برابر اقدامات فتنه گران و عدم عذرخواهی به دلیل سر سپردگی دنیوی است.

,

خطیب نماز جمعه هرات در ادامه خاطر نشان کرد:آنچه قابل توجه و عبرت آموز است نامه‌ای است که در نهم آذرماه سال ۸۸ از بعضی از فرزندان خواص به آمریکا فرستاده شده، و در آن خواستار تحریم اقتصادی بیشتر برای ملت ایران شدند.

,

جعفری افزود: این نامه  به اندازه‌ای شرم‌آور است که تا ابد برای نویسندگان آن، سیاهرویی را به دنبال خواهد داشت. آنها به آمریکایی‌ها می‌گویند ایران را تحریم اقتصادی کنید چون می‌خواهد بمب اتمی بسازد، به ایران فشار وارد کنید تا مردم از ما حمایت کنند و در برابر جمهوری اسلامی بایستند.

,

امام جمعه هرات خاطر نشان کرد:این نامه نشان میدهد که تقلب در انتخابات بهانه ای بیش نبود و آنان از قبل به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

,

وی با اشاره به  ۱۶ دی مصادف با شهادت سید حسن علم الهدا در صحرای هویزه  به هم راه تعدادی از همرزمانش که دانشجو بودند، گفت: مقام معظم رهبری می فرماید: فضایی که در آن نبض انقلاب نزند تضمین کننده آینده نیست.

,

حجت الاسلام جعفری در پایان به نامه تاریخی حضرت امام به گورباچف اشاره کرد و گفت: این نامه از اسناد مهم سیاسی قرن محسوب می‏شود، و شبیه نامه ای است که پیامبر اکرم(ص) برای پادشاهان ایران وروم فرستاد و آنان را به اسلام دعوت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه