اخبار داغ

باهدف تکریم خانواده معظم شهدا و درآستانه سال نو میلادی انجام شد؛

دیدار قائم مقام مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید ارمنی در اصفهان+ فیلم

دیدار قائم مقام مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید ارمنی در اصفهان+ فیلم
دیدار قائم مقام مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید ارمنی در اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز،  همزمان با سال نو مسیحی و میلاد حضرت عیسی(ع) قائم مقام مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فعالان رسانه و فضای مجازی استان اصفهان به دیدار خانواده شهید سرافراز ارمنی وارطان آبراهامیان رفته و با آنان گفتگو کردند.
به گزارش خبرنگار دانا در اصفهان قائم مقام مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز به ویژه شهدای هموطن مسیحی و ارمنی، از نقش آنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: خداوند حق همه شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس را که امنیت و آرامش امروز را مدیون آنان هستیم برما حلال کند.
رسول شکری نیا، افزود: دفاع از خاک و میهن فقط مختص یک گروه، مذهب یا دین نیست و ارامنه در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردم مسلمان ایران اعم از شیعه و اهل سنت برای پاسداری از این سرزمین تلاش کردند و تجلیل مقام معظم رهبری از شهدای مسیحی موید این واقعیت است که ایران متعلق به همه مردم، همه ادیان و همه مذاهب است.
وی ادامه داد: این روحیه مثال زدنی خانواده محترم شهید آبراهامیان قابل ستایش و ستودنی است و باید این نوعدوستی، وطن دوستی و افتخارآفرینی را به همه جامعه تسری داد.
در این دیدار برادر شهید در سخنانی با برشمردن بخشی از زندگی و نحوعه شهادت شهید وارطان آبراهامیان در کردستان، بر آمادگی برای ادامه راه آن شهید سرافراز در دفاع آ از آب و خاک و ایران زمین تاکید کرد و امنیت و آرامش جامعه و همزیستی مسالمت آمیز فرق، ادیان، مذاهب و افراد مختلف را نعمت انقلاب اسلامی و خون شهدا برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز، ,
,
,
,
,

دریافت فیلم 

, دریافت فیلم ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه