اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش:

مرکز آموزشی 03شهید برخورداری عجب شیر بهترین مرکز آموزشی سربازان در کشور است

مرکز آموزشی 03شهید برخورداری عجب شیر بهترین مرکز آموزشی سربازان در کشور است
فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مرکز آموزشی ۰۳شهید برخورداری عجب شیر بهترین مرکز آموزشی سربازان در کشور است افزود:در این مرکز تا رتبه دکتری آموزش درجه داری داده می شود که این نشان از توامندی این مرکز در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ،امیر کیومرث شریفی در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده پادگان ۰۳ شهید برخورداری شهرستان عجب شیر از ارتش نیز به عنوان اصل مهم در ماندگاری و اقتدار نظام نام برد و بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه به عنوان اصلی مهم در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین‌کننده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر, فرهنگ عجب شیر,


فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انقلاب به عنوان یکی از قدرتمندترین و بی‌نظیرترین انقلاب‌ها در جهان نام برد و اضافه کرد: داشتن رهبری قوی و آگاه به امور زمان، حضور پررنگ و همیشه در عرصه ملت و داشتن ارتشی قوی و مردمی سه ویژگی اصلی و وجه تمایز انقلاب ایران نسبت به سایر انقلاب‌هاست.

,
,


وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار در منطقه و حرف اول را می زندافزود:نیروهای مسلح ولایت مدار ایران اسلامی جان برکف  ودر صف اول دفاع از کشور هستند.

,
,


فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:ارتش ها واقعا به پای این انقلاب ایستاده اند و این مدال افتخار که هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است .

,
,


وی افزود:نیروهای ارتشی بی حاشیه ترین نیروهای کشور هستند وهرجا که مقام معظم رهبری تشخیص دهند حضور پیدا کرده و مطیع امر رهبری بوده نه آنکه خودمان تشخیص بدهیم .

,
,


وی با بیان اینکه ۲۲۰هزار شهید نیروهای مسلح در برابر استکبار و شیاطین اسلام کشور را بیمه کرده است افزود:ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ارتش نمونه در تمامی عرصه ها و مرتبه ای قرار دارد و مورد عنایت فرمانده کل قوا بوده و باید قدردان این محبت الهی باشیم .

,
,


وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲میلیون و۵۰۰هزار سرباز در مراکز آموزشی پادگان های کشور تربیت داده اند افزود: با بررسی ارتش تمام کشورهای جهان مشخص می‌‍‌شود که مهم‌ترین شاخصه ارتش جمهوری اسلامی ایران تدین آن است و به فرموده فرمانده معظم کل قوا امروز ارتش ما یک ارتش متدین بوده که یکی از نشانه‌های آن تقدیم ۴۸ هزار شهید به این انقلاب و نظام است.

,
,


شرفی گفت: امروز هم جوانان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران در صف مدافعان حرم قرار داشته و در سایر عرصه‌های هم همواره آماده دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند.

,
,


وی بیان کرد: دومین شاخصه ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایتمداری بوده و امروز ارتش جان بر کف در رکاب رهبر معظم انقلاب آماده اجرای هرگونه مأموریتی است.

,
,


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا خاطرنشان کرد: در رأس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار ما بوده که ولی‌فقیه زمان منصوب است و این در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود بنابراین باید به این موضوع افتخار کنیم.

,
,


شرفی با بیان اینکه مردمی بودن یکی دیگر از شاخصه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است، مطرح کرد: خطرپذیری ارتش و نیروهای مسلح هم از جمله شاخصه‌های آن به شمار می‌رود زیرا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ هراسی از دشمن نداشته و برای دفاع از کشور به استقبال خطر می‌رود.

,
,


وی با بیان اینکه مرکز آموزشی ۰۳شهید برخورداری عجب شیر بهترین مرکز آموزشی سربازان در کشور است افزود:در این مرکز تا رتبه دکتری آموزش درجه داری داده می شود که این نشان از توامندی این مرکز در کشور است.

,
,


در پایان این مراسم سرهنگ قدیر تیموری راد به عنوان فرمانده جدید پادگان ۰۳شهید برخورداری شهرستان عجب شیر معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم کریم رحیم زادگان این پادگان  قدردانی شد .

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه