اخبار داغ

یادداشت/ سمیرا خطیب‌زاده

پیش‌بینی‌ که محقق شد؛ پیش‌بینی که محقق خواهد شد/اسرائیل قطار سرنوشت کمونیست را سوار شده است!

پیش‌بینی‌ که محقق شد؛ پیش‌بینی که محقق خواهد شد/اسرائیل قطار سرنوشت کمونیست را سوار شده است!
پیام حضرت روح‌الله و پیش بینی ایشان نسبت به سقوط شوروی آن هم ۴ سال پیش از به وقع پیوستن این واقعه، درست هنگامی که حتی خوش بین‌ترین رهبران جنگ سرد در آمریکا هم نمی‌توانستند سقوط ابرقدرت کمونیستی را به ذهن خطور دهند، چیزی نبود مگر دید بصیرت گونه‌ رهبری الهی، که در خشت خام می‌دید آن چه دیگران در آینه نمی‌دیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، 11 دی ماه،  28 امین سالگرد نامه تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف است، نامه ای که هر چند در ظاهر امر کمی غیر معمول و محتوایش غیر منتظره به نظر می‌رسید اما در واقع تمامی معادلات دنیا را بر هم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پرده اول: سال 1367

, پرده اول: سال 1367, پرده اول: سال 1367,

درست ۱۱ دی ۱۳۶۷ یعنی اولین روز سال میلادی  ۱۹۸۹ بود که هیئتی متشکل از آیت الله جوادی آملی، محمدجواد لاریجانی و مرضیه حدیدچی دباغ به نمایندگی از سوی حضرت امام خمینی نامه‌ای را خطاب به میخائیل گورباچف آخرین دبیرکل حزب کمونیست شوروی تسلیم وی کردند.

,

پیام روح‌الله خمینی(ره) و پیش بینی وی نسبت به سقوط شوروی آن هم ۴ سال پیش از به وقع پیوستن این واقعه و اندکی پس از پایان جنگ ایران و عراق، درست هنگامیکه حتی خوش بین‌ترین رهبران جنگ سرد در آمریکا هم نمی‌توانستند سقوط ابرقدرت کمونیستی را به ذهن خطور دهند، چیزی نبود مگر دید بصیرت گونه ای رهبری الهی، که در خشت خام می دید آن چه دیگران در آینه نمی دیدند.

,

نامه ای که در ورای کلمات آن یک حقیقت واحد به چشم می خورد، اعتقاد به وحدانیت و تمامیت الله. این نامه در شرایطی خطاب به رهبری شوروی نگاشته شد که تحلیل گران سیاسی تجدید نظرطلبی و آغاز تحولات دنیای کمونیسم را در صدر تحلیل های سراسر مادی خود قرار داده بودند اما  قادر به اظهارنظر و یا اتخاذ موضعی روشن، نسبت به رخدادهای درحال انجام در بلوک شرق نبودند.
 
اما امام راحل(ره) در چنین شرایطی با جسارت و جرات تمام پایان کار دنیای سرتاسر ادعا و پر تحول کمونیسم را پیوستن به موزه‌های تاریخ وعده دادند و حواله زباله‌دانی‌‌ کردند!!

,
,
,

در بخش از نامه امام خمینی (ره) به گورباچف آمده است: «برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد! چرا که مارکسیسم جوابگوی هیچ نیازی از نیازهای واقعی انسان نیست؛ چرا که مکتبی است مادی و با مادیت نمی‌توان بشریت را از بحران عدم اعتقاد به معنویت که اساسی ترین درد جامعه ی بشری در غرب و شرق است، به درد آورد.»
 
امام خمینی(ره) همچنین در نامه خطاب به گورباچف متذکر شدند:« آقای گورباچف وقتی از گلدسته‌های مساجد بعضی از جمهوری‌های شما پس از هفتاد سال بانگ «الله اکبر» و شهادت به رسالت حضرت ختمی مرتبت - صلی الله و علیه و آله و سلم - به گوش رسید، تمامی طرفداران اسلام ناب محمدی (ص) را از شوق به گریه انداخت؛ لذا لازم دانستم این موضوع را به شما گوشزد کنم که بار دیگر به دو جهان بینی مادی و الهی بیندیشید. مادیون معیار شناخت در جهان بینی خویش را «حس» دانسته و چیزی را که محسوس نباشد از قلمرو علم بیرون می‌دانند و هستی را همتای ماده دانسته و چیزی را که ماده ندارد موجود نمی دانند. قهراً جهان غیب مانند وجود خداوند تعالی و وحی و نبوت و قیامت را یکسره افسانه می‌دانند در حالیکه معیار شناخت در جهان بینی الهی اعم از «حس و عقل» می‌باشد و چیزی که معقول باشد داخل در قلمرو علم می‌باشد گرچه محسوس نباشد لذا هستی اعم از غیب و شهادت است و چیزی که ماده ندارد می‌تواند موجود باشد و همان‌طور که موجود مادی به «مجرد» استناد دارد، شناخت حسی نیز شناخت عقلی متکی است.»

, برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد! چرا که مارکسیسم جوابگوی هیچ نیازی از نیازهای واقعی انسان نیست؛ چرا که مکتبی است مادی و با مادیت نمی‌توان بشریت را از بحران عدم اعتقاد به معنویت که اساسی ترین درد جامعه ی بشری در غرب و شرق است، به درد آورد., برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد! چرا که مارکسیسم جوابگوی هیچ نیازی از نیازهای واقعی انسان نیست؛ چرا که مکتبی است مادی و با مادیت نمی‌توان بشریت را از بحران عدم اعتقاد به معنویت که اساسی ترین درد جامعه ی بشری در غرب و شرق است، به درد آورد.,
,
, آقای گورباچف وقتی از گلدسته‌های مساجد بعضی از جمهوری‌های شما پس از هفتاد سال بانگ «الله اکبر» و شهادت به رسالت حضرت ختمی مرتبت - صلی الله و علیه و آله و سلم - به گوش رسید، تمامی طرفداران اسلام ناب محمدی (ص) را از شوق به گریه انداخت؛ لذا لازم دانستم این موضوع را به شما گوشزد کنم که بار دیگر به دو جهان بینی مادی و الهی بیندیشید. مادیون معیار شناخت در جهان بینی خویش را «حس» دانسته و چیزی را که محسوس نباشد از قلمرو علم بیرون می‌دانند و هستی را همتای ماده دانسته و چیزی را که ماده ندارد موجود نمی دانند. قهراً جهان غیب مانند وجود خداوند تعالی و وحی و نبوت و قیامت را یکسره افسانه می‌دانند در حالیکه معیار شناخت در جهان بینی الهی اعم از «حس و عقل» می‌باشد و چیزی که معقول باشد داخل در قلمرو علم می‌باشد گرچه محسوس نباشد لذا هستی اعم از غیب و شهادت است و چیزی که ماده ندارد می‌تواند موجود باشد و همان‌طور که موجود مادی به «مجرد» استناد دارد، شناخت حسی نیز شناخت عقلی متکی است., آقای گورباچف وقتی از گلدسته‌های مساجد بعضی از جمهوری‌های شما پس از هفتاد سال بانگ «الله اکبر» و شهادت به رسالت حضرت ختمی مرتبت - صلی الله و علیه و آله و سلم - به گوش رسید، تمامی طرفداران اسلام ناب محمدی (ص) را از شوق به گریه انداخت؛ لذا لازم دانستم این موضوع را به شما گوشزد کنم که بار دیگر به دو جهان بینی مادی و الهی بیندیشید. مادیون معیار شناخت در جهان بینی خویش را «حس» دانسته و چیزی را که محسوس نباشد از قلمرو علم بیرون می‌دانند و هستی را همتای ماده دانسته و چیزی را که ماده ندارد موجود نمی دانند. قهراً جهان غیب مانند وجود خداوند تعالی و وحی و نبوت و قیامت را یکسره افسانه می‌دانند در حالیکه معیار شناخت در جهان بینی الهی اعم از «حس و عقل» می‌باشد و چیزی که معقول باشد داخل در قلمرو علم می‌باشد گرچه محسوس نباشد لذا هستی اعم از غیب و شهادت است و چیزی که ماده ندارد می‌تواند موجود باشد و همان‌طور که موجود مادی به «مجرد» استناد دارد، شناخت حسی نیز شناخت عقلی متکی است.,

پرده دوم: سال 1394

, پرده دوم: سال 1394, پرده دوم: سال 1394,

اما در سال گذشته نیز در شرایطی که تحلیل گران سیاسی هژمونی آمریکا  و رژیم صهیونیستی را بر خود فرض و واجب دانسته و در همه اقدامات بین‌المللی خویش دست ادب به سینه می‌زدند امام خامنه ای نیز جمله ای بیاد ماندنی و تاریخی را ایراد فرمودند که ذهن ها را به یاد 28 سال پیش انداخت؛ آنجا که فرمودند: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.» این جمله‌ ایشان به‌عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم در سایت khamene.ir نیز انتخاب شد.

, رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید., رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.,

اما اینکه پاسخ رهبر انقلاب به تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی از سوی مردم به‌عنوان مهمترین جمله‌ی بیانات ایشان در سال انتخاب می‌شود تنها بخشی از ماجرا است و حقیقت اصلی در آن نهفته است یعنی در سال 1419 هجری شمسی هیچ اثری از این رژیم منحوس صهیونیستی را نخواهیم دید.

,

بدون شک این پرده نمایش به مدد امدادهای غیبی الهی صحنه مشترک و بیاد ماندنی دیگری با پرده 28 سال پیش خواهد داشت و آن تحقق حتمی و لازم وعده‌های الهی است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه