اخبار داغ

استاندار تهران:

برگزاری انتخابات ۹۶ سخت‌تر از انتخابات ۹۲ است

برگزاری انتخابات ۹۶ سخت‌تر از انتخابات ۹۲ است
استاندار تهران با بیان اینکه برگزاری انتخابات ۹۴ افتخاری برای نظام و کشور بود، گفت: دو انتخابات آینده به لحاظ موقعیت زمانی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، سید حسین هاشمی در همایش امنیتی انتظامی دوازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تهران که در فرمانداری تهران با حضور  فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی برگزار شد  با بیان اینکه تهران یک کلان شهر و پیشانی نظام است افزود: مدیریت امنیت یک شهر بالای هشت میلیون جمعیت، کار بسیار بسیار سخت و سنگینی است. بویژه در کنار تجمعاتی که به شکل‌های مختلف در تهران صورت می‌گیرد، کار نیروی انتظامی را دو چندان سخت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


هاشمی کمبودها در نیروی انتظامی از جمله در بخش نیروی انسانی را مزید بر علت دانست اما در عین حال توضیح داد: کارنامه مثبت نیروی انتظامی نشان می‌دهد بالاخره وقتی اراده، مدیریت درست، علاقه‌مندی ، عشق به کار و خدمت باشد، می‌توان با نیروی کم هم کار بزرگ را بدون کوچکترین مشکلی پیش برد و از این بابت از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم.

وی یادآور شد: فکر می‌کنم که انتخابات آینده که ما داریم نسبت به انتخابات سال ۹۴ انتخابات سختی خواهد بود. از هر منظر که نگاه کنیم سخت‌تر خواهد بود. بنابراین می‌طلبد که دوستان و موفقیت‌ها و ضعف‌های خودشان را در انتخابات ۹۴ صادقانه بررسی کنند. آنجا که ضعف دارند اصلاح کنند و آنجا که قوت دارند تقویت کنند. تقویت با این هدف که این عقبه خوبی که از عملکرد دوستان و مجموعه برگزار کنندگان انتخابات در سال ۹۴ در پیشانی نظام انصافا درخشید، این درخشندگی ان شاء الله بیشتر شود.

هاشمی گفت: برگزاری انتخابات سال گذشته نشان داد که اگر به عواملی همچون اجرای قانون، نگاه به فرامین رهبری، حضور حداکثری مردمی، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات، صیانت از آرای مردم که حق الناس و مورد تاکید مقام معظم رهبری است توجه شود، دیگر جایی برای بحث های دیگر و ایراد اشکال نیست.

وی با اشاره به اوضاع منطقه و ارتباط آن با مسائل داخلی ایران گفت: شرایط منطقه ایجاب می‌کند که حساسیت‌ها بیشتر از گذشته باشد. نقش موثر ایران در مبارزه با داعش در سوریه و عراق  از یک سو، جایگاه ممتازی که جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیدا کرده و روز به روز درخشان‌تر می‌شود. از سوی دیگر، موجب می شود تا دشمنان بیکار نشینند و تلاش کنند تا در مسیر کار ما، ایجاد اشکال کنند.

استاندار تهران تصریح کرد: این موضوع می‌طلبد که بخش‌های امنیتی و اطلاعاتی کسور خیلی هوشیارتر و دقیق‌تر نسبت به گذشته و با  وسواس بیشتر به بحث امنیتی توجه کنند به گونه‌ای که اجازه ندهند که کوچکترین خدشه‌ای در این مسیر بوجود آید چرا که به نوعی هر انتخابات تضمین کننده امنیت نظام، قدرت نظام و تضمین کننده قدرت چانه زنی ما در دنیا می‌شود.
 
وی گفت: انتخابات ۹۴ که پشت سر گذاشتیم هر موقع از هر منظر من نگاه می کنم خدا را شکر می‌کنم که این انتخابات یک عزت و عظمت برای کشور بود. سلامت انتخابات، حضور مردم، آرامش مردم، امنیت انتخابات، تعامل جناح های حاضر در انتخابات، هماهنگی بین هیات‌های نظارت و اجرا به گونه‌ای که کوچکترین اختلاف نظر نداشتیم . این نکات مثبت و ارزشمندی است که همین را نظام، کشور و رهبری می‌خواهد.

استاندار تهران اضافه کرد: ما هم به عنوان مجریان همین را می‌خواهیم که انتخابات سالم ، قانونمند، با امنیت بالا ، شکوهمند و با حضور حداکثری مردم که خواست رهبری است برگزار شود و ما بتوانیم از آرای مردم که حق الناس است صیانت کنیم. نام هر کس که از صندوق بیرون آمد حق مردم است،  ما فقط بستر را آماده می کنیم. نتیجه هرچه بود مورد تایید همه خواهد بود.

هاشمی در پایان گفت: امیدوارم با اراده و توانمندی که در همکاران سراغ دارم یک انتخابات ماندگار دیگری که باعث ناامیدی دشمنان نظام ، خوشحالی رهبری و مردم و نیز سرافرازی دولت تدبیر و امید که مسوول انتخابات است شود، برگزار کنیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه