اخبار داغ

" خدا به زمین گرمشان بزند! "

" خدا به زمین گرمشان بزند! "
همشهری سن و سال داری که مشغول ورق زدن روزنامه روی میز بود به ناگاه سکوت مغازه را شکست و گفت : " خدا به زمین گرمشان بزند! " تا دیروز حقوق نجومی بود باز امروز شد حقوق شهروندی ، مردم نان ندارند بخورند اون وقت این نامردا به عناوین مختلف دزدی می کنند و پول می گیرند !!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ چند روز گذشته بود که برای اصلاح مو به آرایشگری همیشگی ام رفتم ، وارد شدم و طبق معمول همیشه سلام و احوال پرسی با استاد خلیل و مشتری ها داشتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

سلمانی هم مانند تاکسی ، نانوایی و ... جز میتینگ های سیاسی ایرانیان است و در این مکان ها مهم ترین تصمیمات و اتفاقات کشور مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

,

همشهری سن و سال داری که مشغول ورق زدن روزنامه روی میز بود به ناگاه سکوت مغازه را شکست و گفت : " خدا به زمین گرمشان بزند! "

,

همگی یه نیم نگاهی کردیم که استاد خلیل برگشت و گفت : باز چی شده حاج موسی ، کی به زمین گرم بخوره؟

,

حاج موسی گفت : همین حقوق شهروندی ! تا دیروز حقوق نجومی و فیش های کثیف بود باز امروز شد حقوق شهروندی ، مردم نان ندارند بخورند اون وقت این نامردا به عناوین مختلف دزدی می کنند و پول می گیرند !!!

,

من که حقیقتا هنگ کرده بودم ، جوان روبروی من هم که درگیر تلگرام بود و بقیه هم با خنده آغازگر میتینگ شدند .

,

یکی ادامه دهنده ناسزاها به نجومی بگیرها شد و دیگری گفت بابا این اون نیست که ؛ این چیزه دیگس!!!

,

همه درگیر بحث بودند که من با خود گفتم اصلا چیست این حقوق شهروندی؟؟

,

مرورگر گوشی را باز کردم و حقوق شهروندی را در گوگل تایپ کردم که نتیجه داد :

,

(( شهروندی همان‌طور که روشن است از مشتقات شهر(City) است. شهروندی را قالب پیشرفتهٔ «شهرنشینی» می‌دانند. به باور برخی از کارشناسان، شهرنشینان هنگامی که به حقوق یکدیگر احترام گذارده و به مسئولیت‌های خویش در قبال شهر و اجتماع عمل نمایند به «شهروند» ارتقاء یافته‌اند.))

,

گوشم صحبت هایی مردم که از اجاره ، معیشت ، کار ، اشتغال می گفت پر شده بود و  چشمانم حقوق شهروندی را می دید . با خود گفتم ای کاش یک مرد پیدا می شد و حقوق دولتمردان را هم می نوشت ، ای کاش کسی بود وظایف کسانی که مردم را ولی نعمت خود می دانند می نوشت ، ای کاش کسی هم به فکر کسب و کار مردم بود ، ای کاش کسی از حقوق عقب افتاده و دیرکردهای وام های بانک می نوشت...

,

مردم الحمدالله به حقوق خود واقف اند و همیشه در مشکلات و سختی ها پشتیبان نظام و کشور خود بوده اند اگر قرار به یادآوری حقوقی است ، آن حقوق مسئولان نسبت به مردم است.

,

در افکارم بودم که استاد خلیل صدا زد : بفرما ! نوبت شماست.

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه