اخبار داغ

از سوی جبهه مردمی مبارزه با فساد فضای مجازی زنجان؛

10 کانال تلگرامی مستهجن از دسترس خارج شد

10 کانال تلگرامی مستهجن از دسترس خارج شد
از سوی جبهه مردمی مبارزه با فساد فضای مجازی استان زنجان 10 کانال تلگرامی مستهجن از دسترس خارج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، مرداد ماه سال جاری بود که خبر اعلام موجودیت جبهه مردمی مبارزه با فساد فضای مجازی استان زنجان  رسما رسانه ای شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

این جبهه که در بسیاری از استان های دیگر نیز شکل گرفته بود، بعد از طی شدن مراحل مقدماتی در دسته حسینیه اعظم زنجان توسط مداح و شاعر گرانقدراهل بیت حاج ولی اله کلامی  معرفی شد.

,

در ادامه با پخش پوستر های جبهه در هیئات مذهبی سطح شهر زنجان و معرفی کانال تلگرامی خود، به تعمیق ارتباط خود با مردم پرداخت تا همه مردم در این راه پر خیر و برکت گامی در جهت برخورد با مفاسد در شبکه های اجتماعی که امروزه به شدت فعال هستند، سهیم باشند.
درطی فعالیت پاییزی این جبهه در زنجان، موفقیت هایی کسب شد و این جبهه موفق شد با شناسایی بخشی از شبکه های پیچیده و درهم تنیده مدیران و ادمین های کانال های پورنوگرافی و به دست آوردن اطلاعات دقیق و کاربردی از این افراد، آنها را در اختیار نهاد های ذیربط جهت برخورد و مجازات قرار دهد.

,
,

photo_2017-01-02_00-02-56

, photo_2017-01-02_00-02-56,


جدای از بحث شناسایی و ارائه اطلاعات افراد خاطی که اکثرا با اهداف شوم و تبلیغاتی دست به احداث و راه اندازی کانال ها و گروه ها با محتواهای مستهجن می کردند، این جبهه مفتخر است که در سه ماهه فعالیت خود باعث اختلال و از دسترس خارج شدن حدود 10 کانال تلگرامی که متاسفانه ممبر های بالایی هم داشتند و با محتوای پورن اداره می شدند، گردید.

,
,

امروز نیز باز هم عملیات شناسایی و برخورد با این دست کانال ها و صفحات مجازی که با اهداف شیطانی به دنبال تامین منافع مالی و سیاسی خود و ترویج فساد در بین مردم به خصوص جوانان هستند ادامه دارد و مسلما این مهم جز با یاری خداوند متعال و دعای خیر مردم عزیز زنجان- پایتخت شور و شعورحسینی میسر نیست.

,

خوشبختانه با گسترش دامنه فعالیت های این جبهه و تلاش های شبانه روزی کسانی که بدون مزد و منت، در جهت مبارزه با فحشا قدم بر می دارند، می توان اذعان کرد که در صورت ادامه دار شدن این حرکت، مفسدین اخلاقی در فضای مجازی امنیت نخواهند داشت.
آدرس کانال تلگرامی جبهه:  https://telegram.me/Zn_mobarez و علاقمندان می توانند از طریق آی دی @zn_sayber با ادمین کانال تلگرامی جبهه مردمی مبارزه با فساد مجازی استان زنجان، ارتباط حاصل نمایند.

,
, https://telegram.me/Zn_mobarez,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه