اخبار داغ

در رشته تربیت بدنی؛

کریم باقری، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه شد+تصاویر

کریم باقری، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه شد+تصاویر
کریم باقری بازیکن سابق تیم ملی و مربی حال حاضر تیم پرسپولیس، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، کریم باقری بازیکن سابق تیم ملی و مربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس در رشته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی تحصیل خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,
 
,
در آیین استقبال از این ورزشکار که در محل دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد، دکتر علی سلیمی شاملو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، کریم باقری را از نوابغ و اسطوره های فوتبال ایران برشمرد و اظهار کرد: حضور گلزن ترین هافبک دنیا را در این واحد دانشگاهی به فال نیک می گیریم و امیدواریم لحظات به یاد ماندنی برای این چهره دوست داشتنی در این دانشگاه رقم بزنیم.
,
 
,
 
,
وی افزود: باقری در تیم های تراکتورسازی تبریز، کشاورز، آرمینیا بیله فلد (بوندسلیگای آلمان)، النصر امارات، چارلتون انگلیس، السد قطر و پرسپولیس سابقه عضویت دارد.
,
 
,
 
,
سلیمی خاطر نشان کرد: در مراسم بهترین های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین های فوتبال سال ۸۷، مرد سال فوتبال ایران شد.
,
 
,
 
,
سرپرست واحد میانه به دیگر افتخارات این بازیکن تاریخ ساز و پرطرفدار اشاره کرد و گفت: «وی در نظر سنجی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین المللی فوتبال(IFFHS) به عنوان دومین بازیکن محبوب جهان انتخاب شد.»
,
 
,
سلیمی تصریح کرد: در سال های گذشته نیز ورزشکارانی با مدال های جهانی و المپیک همچون یوسف کرمی، مسعود هاشم زاده، فرزاد عبدالهی و … در این واحد دانشگاهی تحصیللات عالیه داشته اند.
,
 
,
 
,
 
,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,
 
,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه