اخبار داغ

ارتقاء ظرفیت بخش دیالیز بیمارستان امام سجاد (ع) آشتیان

ارتقاء ظرفیت بخش دیالیز بیمارستان امام سجاد (ع) آشتیان
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: ظرفیت بخش دیالیز بیمارستان امام سجاد (ع) آشتیان با کمک خیرین این شهرستان ارتقاء پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان حدادی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان در گفت و گو با سفیر آشتیان گفت: بخش دیالیز بیمارستان امام سجاد (ع) شهرستان آشتیان از سال ۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده و به مرجع  درمانی بیماران دیالیزی منطقه و شهرستان های اطراف تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

 

,

, ,

وی اضافه کرد: از ابتدای تأسیس این بخش تاکنون ارائه خدمات برای ۴ بیمار به صورت همزمان امکان پذیر بود ولی با خریداری تجهیزات مورد نیاز می‌توانیم به طور همزمان عملیات دیالیز را برای ۸ نفر انجام دهیم.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان هزینه تأمین این تجهیزات را نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: انجام عملیات تعمیر ساختمان مرکز دیالیز نیز در حال انجام است که تاکنون بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

,

وی از خریداری یک دستگاه تخصصی تصفیه خون در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دستگاه به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان آشتیان خریداری شده که با اتمام عملیات تعمیر ساختمان در دهه فجر بهره برداری از آن را آغاز می کنیم.

,

حدادی تعداد بیماران خاص شهرستان آشتیان را ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه های شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای درمان بیماران در بیمارستان و درمانگاه های شهرستان است تا علاوه بر جلوگیری از تجمع بیماران در بیمارستان های بزرگ، شرایط آسایش هر چه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه