اخبار داغ

رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان اراک:

افزایش قیمت گوشت در اراک/ دولت برنامه ای برای کنترل قیمت ارائه دهد

افزایش قیمت گوشت در اراک/ دولت برنامه ای برای کنترل قیمت ارائه دهد
رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان اراک گفت: این ثبات قیمت گوشت در اراک در شرایطی پایدار خواهد بود که دولت برنامه ای را برای افزایش عرضه گوشت داشته باشد وگرنه شاهد افزایش بیشتر قیمت گوشت در اراک هم خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر زندی رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان اراک در گفتگو با اراک امروز؛ در خصوص افزایش قمیت گوشت قرمز در روزهای اخیر گفت: در شهرستان اراک قمیت گوشت قرمز نسبت به استان های دیگر خیلی افزایش نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز؛, اراک امروز, ,

زندی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت در اراک برای مصرف کننده یک‌هزار تومان افزایش داشته است؛ اظهار کرد: هم اکنون گوشت گوسفند مخلوطی(به همراه 150 گرم استخوان و 150 گرم دمبه) 34 هزار تومان و گوشت گوساله مخلوط هم 33 هزار تومان به فروش می رسد.

,

وی افزود: البته قیمت گوشت بستگی به سفارش مشتری دارد، در صورتی که دمبه و استخوان کمتری در گوشت باشد قیمت گوشت بیشتر از نرخ تعیین شده و بر اساس توافق فروشنده و خریدار خواهد بود.

,

وی ادامه داد: به دلیل کمبود دامی که در روز های اخیر در اراک داشتیم قیمت گوشت در کشتارگاه ها افزایش شش هزار تومانی داشته است.

,

زندی اضافه کرد: در اراک با هماهنگی که اتحادیه با قصاب ها داشته اند قیمت گوشت برای مصرف کنندگان تنها هر کیلوی یک‌هزار تومان افزایش داشته؛ در حالی که در برخی از استان ها این افزایش درخور توجه است.

,

رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان اراک بیان کرد: این ثبات قیمت گوشت در اراک در شرایطی پایدار خواهد بود که دولت برنامه ای را برای افزایش عرضه گوشت داشته باشد وگرنه شاهد افزایش بیشتر قیمت گوشت در اراک هم خواهیم بود.

,

زندی اظهار کرد: کمبود دام، بیماری آنفولانزای مرغی، نبود قیمت گذاری گوشت در دامداری ها و ... از مهمترین دلایل افزایش قیمت گوشت است.

,

 زندی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ تُن دام زنده در اراک کشتار و روانه بازار مصرف می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه