اخبار داغ

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز:

تشکیل کلینیک تخصصی عارضه یابی مشکلات کارخانجات در مرکز علمی کاربردی قند کرج

تشکیل کلینیک تخصصی عارضه یابی مشکلات کارخانجات در مرکز علمی کاربردی قند کرج
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز با بیان اینکه کلینیک تخصصی عارضه یابی مشکلات کارخانجات در مرکز علمی کاربردی قند کرج تشکیل داده شده است، گفت: تولید کربنات کلسیم رسوبی به روش نانو در این مرکز انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اسنا، سید صاحب سادات حسینی با اعلام اینکه مرکز رشد خوشه های فناوری واقع در مرکز جامع علمی کاربردی اقدامات شایان توجهی انجام شده است، اظهار کرد: پیرو  اقدامات مذکور پژوهشی بر بروی خوشه های شیرینی، شکلات و قند انجام شده که درصدد رسیدن به تولید انبوه هستند.

وی با اعلام اینکه در این مدت استارت آپ های مختلفی ویژه قند و شکر انجام شده است، افزود: در این استارت آپ ها ایده های فراوانی ارائه شد که خوشبختانه به تولید انبوه رسیده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز تصریح کرد: بنا است در این خوشه فناوری بر روی مسائل مرتبط با قند(با اسانس های مختلف) بررسی های ویژه ای انجام شود.

وی با اشاره به هلدینگ به وجود آمده بین دو مرکز توسط دانشجویان آن ها، گفت: بنا شده این دو مرکز تولیدات خود را در کشور افغانستان ارائه دهند.

سادات حسینی با اشاره به اینکه بیش از۹۸ درصد دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان را افراد بومی تشکیل داده به همین جهت مساله اشتغال آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است،گفت: پیرو تحقق این مهم شرکت های به صورت NGOتشکیل شده تا تولیدات خود را برای فروش ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه کلینیک تخصصی عارضه یابی مشکلات کارخانجات در مرکز علمی کاربردی قند کرج تشکیل داده شده است، افزود: تولید کربنات کلسیم رسوبی به روش نانو در این مرکز انجام شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه