اخبار داغ

رئیس دانشگاه فناوری های نوین قوچان:

مجتمع فرهنگی فناوری های نوین در قوچان احداث می شود

مجتمع فرهنگی فناوری های نوین در قوچان احداث می شود
رئیس دانشگاه فناوری های نوین قوچان گفت: با کمک خیرین بنیاد حامیان علم و فناوری، مجتمع فرهنگی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، علی اصغر بهشتی صبح امروز در نشست مشترک  خیرین بنیاد حامیان علم و فناوری و مسئولین دانشگاه و شهرستان گفت: با توجه به سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جذب کمک های مردمی و خیرین ارتقا و توسعه خدمات آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشجویان،  بنیاد خیرین دانشگاهی با اعضایی دلسوز تشکیل و راه اندازی شد ه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی ادامه داد: با کمک خیرین بنیاد حامیان علم و فناوری،  مجتمع فرهنگی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان احداث می شود.

,

وی با اشاره به ثمرات حضور خیرین در دانشگاه فناوری های نوین قوچان افزود: تامین فضای کمک آموزشی آزمایشگاه ها و کارگاه هابه مساحت یک هزار و 500 متر مربع و حمایت از دانشجویان مستعد و نخبه نیازمند و همچنین حمایت از تحقیقات علمی و پژوهشی دانشجویان برتر از مهمترین ثمرات حضور خیرین در این دانشگاه است.

,

در ادامه جلسه، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی با اشاره بهاهمیت و ضرورت توسعه و ارتقا علم و دانش در هر شهر گفت: کمک خیرین به علم و دانش تنها در مسائل مادی خلاصه نمی شود و می بایست با تعامل و همدلی  قوچان را مجدداً به جایگاه رفیعش در فتح قله های علمی، معرفتی و فرهنگی برسانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه