اخبار داغ

چه کسانی مسئول هستند؛

دیوار نویسی، معضل بی پایان دیوارهای شهر باشت + تصاویر

دیوار نویسی، معضل بی پایان دیوارهای شهر باشت + تصاویر
این روزها معضل دیوارنویسی در شهر باشت بیش از گذشته، چهره‌ی این شهر را مخدوش کرده و دیوارهای شهر را به مکانی برای نوشتن انواع تبلیغات، شعارنویسی های انتخاباتی، درددل، ابراز عشق و عاشقی و کری خوانی های فوتبالی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشت نیوز، بوتیک ورزشی، گچ کاری ساختمان، ایزوگام، کلاسهای کنکور، آژانس شبانه روزی و تاکسی تلفنی، بیل مکانیکی، تخلیه فاضلاب، جوشکاری سیار و... از جمله هزاران موارد تبلیغاتی است که این روزها می تواند بر روی جای جای دیوارهای شهر باشت مشاهده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز, ، ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

دست نوشته هایی که گاهی آنقدر هم بدخط نوشته شده اند که انگار هدف نگارنده آن فقط زشت تر کردن در و دیوارهای شهر است، دیوارهایی که زیبایی سنگ فرش و درختان همیشه سبز نارنج را تحت تأثیر خود قرار داده است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

این در حالی است که، بر اساس ماده 92 قانون شهرداری‌ها نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر ممنوع است و افراد موظفند برای الصاق اعلانات خود صرفاً از محلهای تعیین شده توسط شهرداری استفاده کنند و در غیر این صورت علاوه بر دریافت خسارت، فرد متخلف به پرداخت جرایم دیگری توسط دستگاه قضایی محکوم می شود.

, ا,

 

,

, , ,

 

,

آیا تا کنون با این افراد چنین برخوردی صورت گرفته است؟

,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

همانگونه که می دانیم، اهمیت دادن به زیباسازی شهر علاوه بر ایجاد روحیه شاد در بین شهروندان باشتی موجب رضایتمندی و جذب گردشگر بیشتر در این شهر خواهد شد؛ پس لازم است، مدیران و مسوولان دستگاههای مرتبط تعامل و همکاری لازم جهت برخورد با پدیده دیوار نویسی غیرقانونی را داشته باشند تا با حذف این ناهنجاری ها، چهره این شهرستان چهارفصل زیباتر از قبل گردد.

, ، ,

گفتنی است، تمامی تصاویر تنها در محدوده 200 متری گرفته شده است.

, .,

 

,

گزارش و عکس/فاضل کامران

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه