اخبار داغ

دانش آموزان سیف آبادی چشم انتظار همت خیرین؛

نامه دانش آموزان روستای سیف آباد برای ساخت مدرسه در آن روستا+عکس

نامه دانش آموزان روستای سیف آباد برای ساخت مدرسه در آن روستا+عکس
دانش آموزان روستای سیف آباد در نامه ای سرگشاده برای ساخت مدرسه در آن روستا درخواست کمک و همیاری کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم دانش آموزان روستای سیف آباد در نامه ای سرگشاده برای ساخت مدرسه در آن روستا درخواست کمک و همیاری کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم ,

در بخشی از این نامه آمده است :«ما از شما خواهشمندیم که برای ما دانش آموزان روستای سیف آباد که 30 نفر هستیم و مجبوریم برای مدرسه به طغر برویم که حدود 6 کیلومتر تا اینجا فاصله داریم و در مسیر ما 7 رودخانه است که هروقت باران بیایدنمی توانیم به مدرسه برویم و از درس عقب می افتیم .»

,

در ادامه ی این نامه آمده است:«پس لطف کنید برای ما دانش آموزان محروم و فقیر این روستا فکر مدرسه باشید تا ما اذیت نشویم و بتوانیم راحت درس بخوانیم .»

,

بر همین اساس مهرداد الطافی مدیرعامل بنیادخیریه موج مهربانی در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم با اشاره به نامه ی دانش آموزان سیف آبادی از پیگیری این بنیاد خیریه برای رفع این نیاز دانش آموزان محروم گفت : هدف این پروژه خریداری و آماده سازی مدرسه پیش ساخته (کانکس) برای دانش آموزان مدرسه روستای سیف آباد بخش خفر شهرستان جهرم است .

,

الطافی خاطرنشان کرد : به همت خیرین ، روستای سیف آباد صاحب مدرسه می شود .بی شک بدون حمایت خیرین غیر ممکن است که ما بتوانیم در این کار موفق باشیم؛ کمک با ارزش شما بی شک یک دانش آموز را به تحصیل باز می گرداند، شاید این کودک روزی، به یکی از شخصیت های تاثیرگذار کشورمان تبدیل شود.

,

وی درباره ی نحوه ی مشارکت در این طرح خداپسندانه گفت : خیرین می توانند با مراجعه به صفحه ی بنیاد خیریه موج مهربانی در سایت مؤسسات خیریه روی دکمه سبز رنگ «حمایت می کنم» در آن صفحه کلیک کنند و با استفاده از رمز اینترنتی کارت بانکی خود (هر بانک عضو شتاب) مبلغ مورد نظر خود را به پروژه پرداخت کنند.

,

صفحه بنیاد خیریه موج مهربانی در سایت مؤسسات خیریه

, صفحه بنیاد خیریه موج مهربانی در سایت مؤسسات خیریه,

وی افزود : در صورتی که مایلید، اقلام مورد نیاز را شخصاً تهیه کنید، می توانید آنها را به آدرس زیر پست کنید.

,

اقلام مورد نیاز:

,

مدرسه پیش ساخته ( کانکس)

,

صندلی . نیمکت . تخته وایت برد . سیستم گرمایشی 

,

آدرس جهت ارسال: استان فارس . شهرستان جهرم . میدان شهدا خیابان جمهوری اسلامی کوچه 4 پاساژ آفتاب طبقه همکف دفتر بنیاد خیریه موج مهربانی
تلفن هماهنگی: 07154220274

,
, 07154220274, 07154220274, 07154220274,

, , ,

 

,

 

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه